پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو: نگرانی هواداران را درک نمی کنم !

کد خبر : 70238  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 شهریور 1396
جوزپ ماریا بارتومئو در مصاحبه ای اختصاصی با موندو به بحث درخصوص نقل و انتقالات پرداخت.

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه امروز موندو دیپورتیوو با تصویر روی جلد از جوزپ ماریا بارتومئو همانند اتفاقات پس از جذب نشدن مارکو وراتی به مصاحبه با رئیس باشگاه پرداخت.

 

بارتومئو در این گفت و گو اعلام کرد که وضعیت تیم خو.ب است و صرفا کمی بدبینی وجود دارد که موضوع جدی نیست.

 

پنجره نقل و انتقالات بدون خرید کوتینیو بسته شد و هواداران در موردش نگران هستند. آیا باشگاه در بحران است؟

نه، ما سعی کردیم بهترین تیم را برای رقابت داشته باشیم و حالا سعی خواهی کرد که همه عناوین را کسب کنیم. چیزی که وجود دارد کمی بدبینی است و چیز بیشتری وجود ندارد و در این خصوص نظراتی را هم می خوانم و هم می شنوم درحالی که ما بارسلونا هستیم و جای نگرانی نیست، باشگاهی که مهم ترین باشگاه در جهان است و با یک تیم کاملا رقابتی اماده است تا با بازیکنان جدید خود تملامی عناوین قهرمانی را کسب کند.

 

من تقاضا دارم که هواداران اینگونه بد بینانه نگاه نکنند چون برایشان به نظر می رسد که باشگاه ارزش خود را از دست داده که ایندرست نیست.

 

چرا حالا فکر می کنید که بدبینی وجود دارد؟

نمی دانم. در فصل گذشته ما سوپر کاپ اسپانیا و کوپا دل ری را فتح کردیم و تا روز آخر شانس قهرمانی لالیگا را داشتیم ولی درست است که در لیگ قهرمانان خوب عمل نکردیم.ولی خب حالا تغییراتی داده ایم به صورتی که انریکه جدا شد و والورده به تیم آمده، بازیکن بزرگی با پرداخته شدن بند آزاد سازی اش رفته و بازیکنان جدیدی جایگزین شده اند.

 

ما سمدو و پائولینیو را جذب کردیم و دلوفئو را بازگرداندیم و دمبله نیز جایگزین نیمار شد. من به این دلیل از بدبینی هواداران صحبت می کنم چون به نظر می رسد فکر می کنند که تیم بدتر شده است درحالی که چنین نیست. در هر پست ما بهتر از سال قبل شده ایم و حتی آلنا و اورتولا از تیم بی در دسترس هستند و هواداران خواهند دید که تیمی بهتر خواهیم داشت بله بدون نیمار و با خرید های جدید تیمی بهتر داریم.

 

ما دیگر مثلث MSN را نخواهیم داشت اما تعادل بیشتری در تیم خواهیم داشت که والورده تیم خوبی را با تغییرات خود مدیریت کرده است با باور به سبک بازی بارسلونا و تمرکز روی لاماسیا

 

رئال قدرتمند تر از بارسلوناست؟

نه و از زمان رونالدینیو تاکنون اینگونه نبوده است و بارسلونا از ان زمان موفق تر بوده است و فقط در این مسیر تغییراتی دادیم که می بایست می دادیم پروژه ریکارد موفق بود و هچنین پپ و البته تیتو ویلانووا. تاتا مارتینو تنها سوپر کاپ را فتح کرد اما او نیز به تیم کمک کرد تا اینکه انریکه آمد و همه چیز را فتح کرد.

 

حالا هم والورده آمده و باید به او اعتماد کامل کرد و این حس را به او تزریق کرد چون او به خوبی فلسفه بارسلونا، لاماسیا و تیم را مدیریت کرده است.

 

همه این پیروزی ها به عصر مسی مربوط است، درست است؟

این عصر با لبخند رونالدینیو آغاز شد و مسی آن را پیش برد. این دو بازیکنانی بزرگ در دوران خود هستند که با مربیانی بزرگ کار کردند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.