پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تریبون آزاد بارسانیوز؛ تیم فعلی والورده پتانسیل تیکی تاکا دارد؟

کد خبر : 70258  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 شهریور 1396
تیم والورده فرقی با داشته های انریکه دارد؟

اختصاصی بارسانیوز – درحالی به صورت جدی تر وارد فصل جدید بعد از بازی های ملی و تکمیل شدن تیم خواهیم شد که شاکله تیم والورده از نظر مهره های بازی زیباتر نشده است.

 

120 میلیون یورو برای انریکه ای که گفته بود می رود !

 

یادمان نمی رود که انریکه پس از خداحافظی اعلام کرده بود که در تابستان 2016 به مقامات بارسلونااعلام کرده بود که این آخرین فصل حضورش رد بارسلونا خواهد بود اما مدیریت با امید به راضی کردنش برای ماندن برای سبک بازی مستقیم او بیش از 100 میلیون یورو خرج کرد.

 

حاصل خرید تابستان گذشته بارسلونا مناسب با فلسفه بارسلونا نبود و در آنالیز های گیلم بالاگ از اسکای در طول فصل گذشته بارها با سند و مدرک رویکرد سبک بازی مستقیم انریکه و کمرنگ شدن حضور بوسکتس و حتی نیمکت نشینی اینیستا را ملاحظه کردیم.

 

حالا سوال این است که ارنستو والورده چه سبکی را پیاده خواهد کرد؟

 

با نگاه به تیم فعلی بارسلونا می بینیم که دمبله جایگزین نیمار شده و پائولینیو به پست هافبک به عنوان بایکنی جنگنده اضافه شده است و هافبک های طراح همان بازیکنان قبلی باقی مانده اند.

 

بنابراین مهره های والورده برای ارائه سبک تیکی تاکا همان مهره های انریکه است و حالا سوال این است که آیا والورده به آرایش 1-3-2-4 سیستم مورد علاقه اش در بیلبائو با خرید پائولینیو روی خواهد آورد یا با همین داشته های انریکه تیکی تاکا را پیاده خواهد کرد؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.