پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا آماده تمدید با 3 بازیکن !

کد خبر : 70810  |  زمان ارسال : جمعه 31 شهریور 1396
باشگاه میخواهد قرارداد 3 بازیکن را تمدید کند !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا میخواهد قرارداد چند بازیکن تیم اصلی را تمدید کند.

 

طبق گزارش اسپورت، بارسلونا آماده است تا مذاکرات خود را برای تمدید با چند بازیکن اصلی تیم را شروع کند. در حال حاضر تمدید با لئو مسی و آندرس اینیستا از اهداف اصلی باشگاه است. هواداران امیدوار هستند که تکلیف آینده این 2 فوق ستاره خیلی زود روشن شود.

 

باشگاه میخواهد قرارداد 3 بازیکن اصلی تیم را تمدید کند. سرجی روبرتو ، جرارد پیکه و جرارد دلوفئو بازیکنانی هستند که این فصل میتوانند نقش مهمی در موفقیت های تیم داشته باشند که از همین رو باشگاه نگران آینده آن ها است و میخواهد قرارداد آن ها را تمدید کند. علاوه بر تمدید قرارداد باشگاه میخواهد مبلغ جدایی زودهنگام آن ها را نیز افزایش دهد تا دیگر داستان چون مسئله نیمار رخ ندهد.

 

سرجی روبرتو

به عنوان مثال دارای بند جدایی زود هنگام 40 میلیون یورو است. یک بند که باشگاه های بزرگ اروپایی میتوانند به راحتی آن را پرداخت کنند. روبرتو یک بازیکن با پتانسیل بالا بوده و در این چند ساله برای بارسلونا خیلی مفید کار کرده است. با توجه به توانایی های که روبرتو دارد هر باشگاهی آرزو دارد با این مبلغ اندک روبرتو را به خدمت بگیرد. حالا باشگاه میخواهد با وی تمدید کند و فسخ قراردادش را تا حد قابل توجه ای افزایش دهد. قرارداد روبرتو تا 2019 اعتبار دارد این بازیکن بار ها گفته که میخواهد در این باشگاه به فوتبال خود پایان دهد.

 

جرارد پیکه

مبلغ جدایی زود هنگام پیکه 200 میلیون یورو است و نگرانی در این باره وجود ندارد. قرارداد جرارد پیکه تا سال 2019 اعتبار دارد. بارسلونا میخواهد با نماینده این بازیکن صحبت کند تا قراردادش خیلی زود تمدید شود. پیکه از سال 2008 عضو تیم اصلی بارسلونا است.

 

جرارد دلوفئو

دلوفئو بازیکنی است که این فصل با فعال کند بند باز خرید دوباره به جمع آبی اناری پوشان اضافه شده است. قرارداد فعلی دلوفئو تا 2019 اعتبار دارد. مشکلی اصلی قرارداد جرارد بند جدایی زودهنگامش است که تنها 20 میلیون یورو قرارداده شده است. دلوفئو یک بازیکن عالی آینده دار است از همین رو باشگاه میخواهد با وی تمدید کند و مبلغ جدایی زودهنگامش را هم افزایش دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.