پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وضعیت پاکو آلکاسر پیچیده تر از همیشه !

کد خبر : 70926  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 مهر 1396
والورده دیگر به پاکو اعتمادی ندارد !

اختصاصی بارسا نیوز - وضعیت پاکو آلکاسر زیر دست والورده پیچیده تر از همیشه است.

 

طبق گزارش مارکا، برای چندمین بار متوالی پاکو آلکاسر توسط سرمربی تیم ارنستو والورده از لیست منتخب خود خط خورد. روز گذشته والورده لیست بازیکنان خود را برای دیدار مقابل اسپورتینگ منتشر کرد که در آن نامی از پاکو دیده نشد. اقدام های ارنستو والورده نشان میدهد که مهاجم سابق والنسیا جایی در برنامه های این مربی ندارد. بعد از مصدومیت دمبله انتظار میرفت که فرصت بیشتری به پاکو برسد اما او حالا حتی در لیست هم قرار نمیگیرد.

 

پاکو آلکاسر در دور رفت فینال سوپر کاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید دقایقی را وارد زمین مسابقه شد. بعد از آن این مهاجم اسپانیایی در مقال  رئال بتیس در هفته لالیگا به عنوان بازیکن فیکس وارد میدان شد. بعد از این دیدار نیز توانست دقایقی را در مقابل آلاوز به میدان برود و عملکرد خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشت اما بعد از آن دیگر به یک سکو نشین تبدیل شد.

 

پاکو در مقابل اسپانیول 90 دقیقه روی نیمکت بود. این مهاجم برای دیدار ها مقابل یوونتوس ، ختافه و ایبار حتی در لیست 18 نفره هم قرار نگرفت. پاکو در دیدار گذشته مقابل خیرونا 90 دقیقه روی نیمکت بود و حالا نیز نامش از لیست بازی با اسپورتینگ خط خورده است.

 

وضعیت این مهاجم خیلی نگران کننده است. زمانی که لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا بود تقریبا پاکو چنین وضعیتی داشت اما حالا شرایط برای ها چند مرتبه بد تر هم شده است. آمار ضعیف گلزنی این مهاجم باعث شده است که سرمربی نسبت به وی بی اعتماد باشد در حال حاضر سوارز در فرم خوبی نیست اما باز با این حال سرمربی از پاکو استفاده نمیکند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.