پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پسر طلایی منچستریونایتد هدف خرید بارسلونا ( عکس )

کد خبر : 71271  |  زمان ارسال : یکشنبه 16 مهر 1396
استعداد یاب های بارسلونا به مارسیال رسیدند !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو افرادی که مسئول پیدا کردن استعداد ها هستند نام آنتونی مارسال از منچستریونایتد را برای خرید پیشنهاد کردند .

 

این مهاجم فرانسوی کیفیتی در سطح بالاترین ها دارد اما او در ترکیب اصلی خوزه مورینیو نیست . این وضعیت میتواند باعث شود تا او به جدایی از منچستریونایتد فکر کند . این بازیکن که در سال 2015 جایزه پسر طلایی را از آن خود کرد حالا مورد علاقه بارسلونا است و این باشگاه او را زیر نظر دارد . او فرانسوی و 21 ساله است .

 

مارسال در تابستان 2015 توسط منچستریونایتد با قیمت 50 میلیون یورو ثابت + 30 میلیون متغییر خریداری شد .

 

البته شروط سه گانه در قرارداد او نیز وجود دارد . برای تحقق هر کدام از 3 شرط زیر منچستر باید 10 میلیون یورو به موناکو بپردازد :

اگر او بتواند در تمام رقابت ها  25 گل به ثمر برساند . اگر او تا ژوئن 2019 تعداد 25 بازی در مسابقات بین المللی ( تیم ملی فرانسه ) انجام دهد . اگر برنده توپ طلا شود .

 

شرایط او در شیاطین سرخ میتواند به خروج کمک کند . این مهاجم فرانسوی در ترکیب ثابت نیست اما در این فصل بسیار عالی عمل کرده است . او موفق به زدن 6 گل و دادن 4 پاس گل در تمام مسابقات فصل جدید شده در حالی که دقایق زیادی نیز بازی نکرده است .

 

بارسلونا همچنان او را زیر نظر دارد . با این وجود گزارشی در مورد مذاکرات وجود ندارد و حتی هنوز پیشنهاد بالقوه ای نیز ارائه نشده است .

 

جلد روزنامه موندو دپورتیوو :

شرطبندی بر روی مارسیال

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.