پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا: با والورده همچنان رشد می کنیم !

کد خبر : 71438  |  زمان ارسال : جمعه 21 مهر 1396
آندرس اینیستا در گفت و گو با اسپورت نیز شرکت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – در روزی که اینیستا تصویر روی جلد و تیتر روزنامه موندو بود، روزنامه اسپورت نیز اینیستا را با مصاحبه ای روی جلد برد.

 

والورده و شروع خوب؟

بدون شک پس از شکست در سوپر کاپ با تیم خوبی را ترتیب دادیم و همچنان باید به عنوان یک تیم رشد کنیم. نتایج بسیار خوبی گرفته ایم و چالش ما حفظ و بهبود این روند است با این تفکر که زمان های دشواری از راه خواهند رسید که ممکن است گاهی اوقات اوضاع بر وفق مرادمان پیش نرود. ما باید از وضعیت فعلی خودمان استفاده و به این روند ادامه دهیم.

 

دلیل این شروع خوب؟

گفتن یک دلیل دشوار است چون اگر دو نتیجه بد می گرفتیم الان اوضاع چیز دیگری بود. تیم از هز لحاظ به ویژه جسمانی خوب است و والورده به کارهای خود جهت رشد تیم ادامه می دهد. نباید بال نتایج منفی احساس خوب تیم را بهم بزنیم و این اهمیت دارد.

 

والورده چه مشخصات متفاوتی دارد؟

هر مربی با مربی دیگر متفاوت است، تفاوت های ظریفی وجود دارد. صادقانه باید بگویم که اساس کار همه برای پیاد سازی سبک بارسلونا یکسان است چون در اینجا شیوه بازی تغییری نمی کند حالا در هر دوره بازیکنان و کادر فنی متفاوتی حضور دارند اما ایده یکسان است. ما می خواهیم از روند مثبت خودمان بهره مندش ویم و ادامه دهیم و به فکر شیوه کنترل توپ و بازی همیشگی خودمان باشیم.

 

درحال حاضر هافبک ها بازهم به هم نزدیک شده اند برخلاف فصل گذشته که در رویکرد سبک بازی مستقیم از هم فاصله داشتند.

همه چیز مربوط به تعادل است. در تئوری فصل گذشته که رسیع تر حملات را پایه ریزی می کردیم نیز تعدل وجود داشت چون مدافعان عمل انتقال را ریع انجام می دادند و نکته منفی نبود چون تعادل را در تیم یافتیم. حالا نیز ما در حال تعادل هستیم و به فکر کار با توپ هستیم مثل کنترل بازی و مالکیت توپ و در هر سیستم باید بالانس در تیم وجود داشته باشد.

 

با والورده شخصا راحت تر هستی

در بعضی مواقع با بازیکن آزاد در سمت چپ و راست بازی نمی کنیم که این به ما اجازه می دهد بازیکن بیشتری در میانه زمین داشته باشیم و وسط زمین ر برای ما بیشتر پر می کند اما درنهایت احساس خوب جسمی و اعتماد به نفس تیمی وجود داشته باشد.

 

در 33 سالگی بازیکنانی چون گیگز و دنی آلوز را از نظر تعداد جام بالای سر خود می بینی

جام ها تعدادشان مهم است چون معنی زیادی دارند و رسیدن به چنین تعداد زیادی شوکه کننده است. اما من روز به روز به لذت بردن از بازی خودم ادامه می دهم و اگر به قهرمانی ختم شود که چه بهتر. به همین دلیل است که کار می کنیم و خودمان را گم نمی کنیم. ایده ما حفظ بزرگی باشگاه است. بنابراین من روز به روز به تتلاش خود ادامه می دهم تا تعداد این جام ها هم افزایش پیدا کند.

 

چه چیزی باعث تمدید قراردادت شد در حالی که در تابستان از لزوم احترام باشگاه به بازیکنان بزرگ حرف زده بودی؟

البته که تمایل من این است تا برای چند سال دیگر به کار خود در بارسلونا ادامه دهم و این چیزی است که من امروز میخواهم اما نمی دانم تا چند ماه دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد ولی اکنون وضعیت خوب است و امیدوارم برای سال های بیشتری ادامه دهم.

 

جدا از هرگونه سوئ تفاهم و عقاید متفاوت وقتش رسیده بود تا با هم به توافق برسیم . وقتی م خواهید در جایی باشید دیگر هیچ دللی برایتان وجد ندارد. در طول مذاکره هرکسی به یک چیزی فکر می کند. مردم من را خیلی خوب می شناسند و همین طور که بارها گفته ام من مدیون بارسلونا هستم اما اگر احساس کنم دیگر به درد باشگاه نمی خورم در اینجا نخواهم ماند چون من باید از حضورم لذت ببرم و به تیم کمک کنم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.