پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دخالت رئال مادرید در انتقال آرتور به بارسلونا

کد خبر : 73962  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 دی 1396
رئال مادرید تمام تلاش خود را میکند تا بارسلونا در جذب آرتور موفق نشود !

اختصاصی بارسا نیوز - رئال مادرید همان کاری را که با نیمار و کوتینیو انجام داد میخواهد برای آرتور انجام دهد اما این بازیکن قبلا بارسلونا را در مقابل میلیون ها دلار پول انتخاب کرد .

 

آرتور توسط بسیاری از باشگاه های اروپایی را به خود جلب کرده است اما رئال مادرید تاکید زیادی برای حذف بارسلونا از این روند دارد .

 

این دیگر تبدیل به یک داستان قدیمی شده است که مادرید به دنبال اهداف خرید بارسلونا میرود و هدف آنها افزایش قیمت بازیکنان است .

 

بازیکن 21 ساله امروز مشتریان زیادی دارد اما به نظر میرسد با توجه به پوشیدن پیراهن بارسلونا او این تیم را انتخاب کرده است . با این حال 2 تیم اسپانیایی میتوانند بهترین مقصد این بازیکن باشند . آرتور که این روزها مورد توجه زیادی است با دو بازیکن افسانه ای بارسلونا مقایسه میشود : ژاوی و اینیستا

 

 

اما رئال مادرید پس از شکست 3-0 در الکلاسیکو و تحقیر مقابل بارسلونا , مجبور است در نقل و انتقالات زمستانی تیم را تقویت کند و آرتور میتواند برای لوس بلانکوس یک تضمین باشد . اگرچه آنها میدانند که شانس بارسلونا بسیار بیشتر است .

 

باشگاه گرمیو اما به رئال مادرید بیشتر علاقه دارد زیرا در صورت ورود این باشگاه به انتقال آرتور , قیمت این بازیکن افزایش می یابد و آنها میتوانند آرتور را به بالاترین قیمت بفروش برسانند . اما با این حال به نظر میرسد همه چیز نشان دهنده آن است که این بازیکن قبلا آینده اش را انتخاب کرده است .

 

قبلا بارها ثابت شده است که تمایل بازیکنان بر پول غلبه میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.