پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو با سرمربی سابق لیورپول تماس گرفت !

کد خبر : 74543  |  زمان ارسال : چهارشنبه 20 دی 1396
روزی که کوتینیو به بارسلونا پیوست برای سرمربی که او را در اینتر کشف کرد یک پیام ارسال نمود .

اختصاصی بارسا نیوز - فیلیپه کوتینیو به برندان راجرز یک پیام فرستاد . سرمربی ایرلندی تایید کرد که از طرف کوتینیو پیامی دریافت کرد .

 

راجرز گفت :

او روزی که وارد بارسلونا شد یک پیام خوب برای من ارسال کرد . او یک پسر جوان بزرگ است , او هرگز حتی لحظه ای برای من مشکل نبود , او یک بازیکن جادویی بود .

 

راجرز در مورد انتقال کوتینیو از اینتر به لیورپول  گفت :

در آن زمان وقتی من او را از اینتر به لیورپول آوردم مانند حالا درخشان نبود . مردم از من سوال میکردند آیا او به اندازه کافی بزرگ است و به اندازه کافی بلند است . اما من او را به عنوان یک بازیکن جوان 18 ساله در اینتر دیده بودم و همیشه میدانستم که او کیفیت فنی بالایی دارد . البته او همیشه از لحاظ جسمی بهتر میشود .

 

ما از زمانی که لیورپول را ترک کردم با هم در تماس بوده ایم . او اعتماد به نفس کمی داشت اما من به توانایی هایش اعتقاد داشتم . برای من کاملا واضح بود . کافی است شما ویدیو بازی های او را وقتی یک کودک 11 ساله بود در بازی فوتسال ببینید .

 

او به این باور نیاز داشت . او آمد و رشد کرد . او برای من فوق العاده و یک پسر فروتن واقعی بود . او رفت و به لوئیس ( سوارز ) پیوست . هر دوی آنها خیلی خوب بودند .

 

راجرز در مورد آینده کوتینیو در بارسلونا گفت :

او در وسط دوران بازی خود است . بنابراین او قصد دارد 8 , 9 و 10 سال آینده بازی کند . او بازیکنی است که واقعا سخت کار میکند و هرگز گذشته اش را فراموش نمیکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.