پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه ملاقات بارسلونا با رابرت ناوارو

کد خبر : 75645  |  زمان ارسال : سه شنبه 17 بهمن 1396
جلسه طی روزهای آینده

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت پس از تهدید رابرت ناوارو و نیکو برای خروج از لاماسیا که به اطلاع رسید (اینجا)، باشگاه بارسلونا طی روز های آینده به حرف های یکی از مستعد ترین بازیکنان خود در کادت A گوش خواهد کرد.

 

رابرت ناوارو به عنوان یکی از عالی ترین بازیکنان حاضر در لاماسیا که پیشنهاد های وسوسه کننده بزرگ مالی از باشگاه های اروپایی دارد از باشگاه بارسلونا خواسته تا وضعیت او را برای اینده مشخص کنند چون در غیر اینصورت مسیر سرجیو گومز را در راه خروج درپیش خواهد گرفت.

 

باتوجه به دستمزدهای پایین بارسلونا برای بازیکنان آکادمی، باشگاه های اروپایی با وسوسه پرداخت دستمزد سالیانه 1 میلیون یورویی به دنبال ربودن ستاره های لاماسیا در شرایطی هستند که بارسلونا سالیانه کمتر از 25 هزار یورو به انان پرداخت می کند.

 

رابرت ناوارو دقیقا می خواهد بداند که بارسلونا چه برنامه ای در هر دو زمینه ورزشی و اقتصادی برایش دارد و طی توافق دو طرف جلسه ای برای مذاکره طی روزهای آینده برنامه ریزی شده است.

 

رابرت که 12 اوریل 16 ساله می شود از فصل آینده می تواند کار خود را در دره جوانان آغاز کند زمانی که اولین قرارداد حرفه ای خود را خواهد بست و باید دید که این اتفاق برای ناوارو در کدام باشگاه رخ خواهد داد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.