پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دو نیمه متفاوت دمبله مقابل خیرونا

کد خبر : 76382  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 اسفند 1396
دمبله با گذشت زمان بهتر شد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، عثمان دمبله دیدار مقابل خیرونا را با پاس گل به لوئیس سوارز با موفقیت به پایان رساند درحالی که نیمه اول خوبی را در این دربی تجربه نکرد.

 

دمبله که در نیمه اول تنها یک پاس خوب به سمدو داد در کل موفق عمل نکرد. هم تیمی های دمبله برای اعلام اهمیت عثمان در تیم و تزریق اعتماد به نفس در این ستاره فرانسوی جوان در چندین موقعیت به دنبال او بودند که در یک نوبت توپ را از دست داد و در فرصت بعدی توپ را به طبقه سوم نیوکمپ شوت زد.

 

اما او در نیمه دوم بهتر و فعال تر شد به صورتی که بیشتر در میانه زمین حضور می یافت تا به گردش توپ و پاس ها کمک کند که در یک نوبت موقعیتی عالی برای گشودن دروازه خیرونا داشت که توپ او از کنار تیر دروازه از زاویه ای نسبتا بسته به بیرون رفت.

 

 

او در نوبت بعدی از میانه زمین استارت زد اما با خطا متوقف شد و درنهایت توانست پاس گل ششم بازی و سوم سوارز را به نام خود ثبت کند.

 

درحالی که دمبله در نیمه نخست بازیکنی بدون اعتماد به نفس و همراه با سردرگمی به نظر می رسید که بابت دو مصدومیت طولانی مدت و عدم وفق یافتنش در سیستم تیم بود اما مقابل خیرونا با گذشت زمان رفته رفته بهتر شد تا همانطور که والورده گفت گامی رو به جلو برداشته باشد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.