پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: از کسانی که رونالدو را بهتر از مسی می دانند متعجبم؛ لئو پستی جدید داشت !

کد خبر : 76443  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 اسفند 1396
کارشناس اسکای

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسکای اسپورتس گیلم بالاگ در بررسی بازی های هفته 25 درخصوص دیدار بارسلونا مقابل خیرونا و نقش مسی صحبت کرد.

 

گیلم بالاگ درخصوص عملکرد و نقش مسی مقابل خیرونا گفت:

تصور کردنش این نکته دشوار است اما مسی یکی از بهترین 45 دقیقه های دوران حرفه ای خود را مقابل خیرونا تجربه کرد. او دو گل زد و در دو گل دیگر نیز موثر بود. او یک ضربه ازاد مثل رونالدینیو و ریوالدو زد که قبلا نیز از زیر دیواره دفاعی به ثمر رسانده بود.

 

اما بحث اصلی اینجاست که او بازی در موقعیت جدیدی را تجربه کرد که اگرچه کوتینیو به عنوان هافبک در ترکیب قرار داشت اما فیلیپه به سرعت روبه جلو حرکت می کرد و تبدیل به مهاجم در کنار سوارز و دمبله می شد و از این رو مسی می بایست کمی به میانه زمین متمایل می شد تا کار یک هافبک را انجام دهد و همچنین به عنوان بازیکن پست شماره 10 دو گل نیز به ثمر رساند.

 

این عملکرد فوق العاده دیگری از نابغه کوچک بود و این چیزی است که او را از بقیه متمایز می کند، بابت کل دوران حرفه ایش و تمام کارهایی که در بالاترین سطح فوتبال انجام داده است چیزی که فکر نمی کنم بتوانم در طول یک دهه اخیر در مورد بازیکن دیگری گفت و کسی در سطح او نبوده است.

 

جالب است که وقتی از مفسران بریتانیایی درخصوص اینکه آیا مسی بهترین بازیکن تاریخ است نام هایی چون مارادونا، رونالدو و غیره را نام می برند. من متعجبم که چگونه به این نتیجه رسیده اند و شاید بابت این واقعیت است که از مسی بابت عدم تقابل با تیم ملی انگلستان برخلاف مارادونا یا عدم بازی مسی در لیگ جزیره برخلاف رونالدو دور بوده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.