پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

استراحت پیکه مقابل لاس پالماس

کد خبر : 76423  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 اسفند 1396
پیکه مصدوم نیست

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، از زمانی که جرارد مورنو در دربی اسپانیول به زانوی جرارد پیکه ضربه زد این مدافع دوست داشتنی بارسلونا همراه با درد بازی می کند و علی رغم اینکه مصدوم نیست اما زانوی او نیاز به استراحت دارد که این استراحت را مقابل لاس پالماس در دیدار پنجشنبه به دست خواهد آورد.

 

طبق گزارش اسپورت، اگر ارنستو والورده مجددا در آخرین لحظه با ترکیب خود کسی را متعجب نکند، پیکه در دیدار پنجشنبه مقابل لاس پالماس روی نیمکت خواهد نشست تا پس از سه بازی پیاپی مقابل ایبار، چلسی و خیرونا کمی به زانوی خود استراحت دهد که در در بازی های اخیر با باندپیچی کردن زانویش بازی کرد.

 

پیکه که پس از تعویض مقابل خیرونا بابت احساس درد در زانوی پای خود در کنار زمین با والورده درگوشی با حالتی ناراحت صحبت کرده بود طبق کنفرانس پس از بازی ارنستو می توانست تا انتهای بازی در زمین حضور یابد اما ریسک این کار را نپذیرفت و این ادعای والورده عدم مصدومیت جرارد را تایید می کند و اینکه زانوی او نیاز به استراحت دارد.

 

بنابراین پیکه با استراحت مقابل لاس پالماس برای دیدار حساس مقابل اتلتیکو مادرید آماده خواهد شد در روزهایی که توماس ورمالن از آسیب دیدگی رهایی یافته و می تواند به تیم کمک کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.