پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: تاکتیک سیمئونه اشتباه بود اما خیمنز راه حل خوبی مقابل مسی داشت

کد خبر : 76711  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 اسفند 1396
بالاگ در کارشناسی اسکای

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسکای اسپورتس گیلم بالاگ با اشتباه توصیف کردن تاکتیک سیمئونه از عملکرد خیمنز مدافع اتلتیکو تمجید کرد.

 

گیلم بالاگ در خصوص اتلتیکو و بارسلونا گفت:

خوزه خیمنز یکی از بهترین مدافعان میانی جهان است و جالب است که در پایان بازی از عدم نگرش تیمی سخن گفت اما در واقع آن ها یک برنامه داشتند اینکه در نیمه اول به سختی دفاع کنند تا نیمه دوم به حمله بپردازند چونمی دانستند که بارسلونا خسته است.

 

بارسلونا جمعه صبح ساعت 5 به بارسلونا پس از پرواز طولانی مدت به بارسلون بازگشت و از شکایت بوسکتس مشخص بود که خسته هستند اما چطور در بازی این خستگی نمایان نشد؟ من فکر می کنم که ترکیب سیمئونه اشتباه بود. به عنوان مثال رجیح داد تا کوریا در ترکیب نباشد چون ترجیح داد با 4  هافبک گابی، توماس، کوکه و سائول کار کند.

 

من معتقدم که اگر از ابتدا حمله می کردند اوضاع متفاوت می شد هرچند که وقتی در نیمه دوم قصد انجام این کار را داشتند بارسلونا به خوبی دفاع کرد.

 

مهار مسی توسط خیمنز

او راهکار خوبی برای مهار مسی داشت و او سمت چپ خودش و راست مسی را برایش آزاد می گذاشت که نفوذ کردن از آن سمت برای مسی دشوارتر است و این کار را به خوبی انجام داد. او مقابل کوتینیو و سوارز نیز درخشید

 

دفاع قوی بارسلونا؟

عملا کاستا و گریزمان هیچ کاری نکردند و اتلتیکو فرصت خوبی نداشت و بارسلونا به عنوان یک تیم به خوبی دفاع کرد و همه دفاع می کردند خطوط با هم هماهنگ بودو متوجه حملات اتلتیکو در نیمه دوم بودند به همین دلیل به اتلتیکو اجازه جلو کشیدن را می دادند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.