پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آرتور: حالا به کلاس زبان اسپانیایی می روم

کد خبر : 76937  |  زمان ارسال : دوشنبه 21 اسفند 1396
آرتور بازیکن جدید بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – پس از ماه ها انتظار و سفرهای طولانی درنهایت قرارداد انتقال آرتور هنریکه به بارسلونا به صورت رسمی بسته شد و درحالی که طبق گزارشات بند خرید آرتور برای ژانویه 2019 با شرط باشگاه گرمیو اعلام شده بود اما بارسلونا می تواند او را در تابستان پیش رو هم به خدمت بگیرد که البته برای این کار نیاز به خالی کردن یکی از سه سهمیه غیر اروپایی خود خواهد داشت که این کار می تواند با خروج قرضی یری مینا یا پاسپورت پرتغالی برای کوتینیو انجام شود.

 

اما آرتور ساعاتی قبل از رسمی شدن قرارداد انتقال خود به بارسلونا که کمتر از یکسال دیگر یا در تابستان 2018 و یا در ژانویه 2019 خواهد بود از استرس و اضطراب خود خبر داد.

 

علی رغم اعلام رومیلدو بولزان و مدیران گرمیو درخصوص توافق 95 درصدی بیشتر از یک هفته قبل، سرانجام پس از پرواز نمایندگان گرمیو و حضور چند روز در بارسلونا این توافق صورت گرفته که آرتور از اضطراب خود قبل از توافق دو باشگاه اینگونه خبر داد:

این وضعت باعث اضطراب در من شده بود چون روزی وجود نداشت که با ایجنت خود و نمایندگان باشگاه گرمیو تماس نگیرم. من رابطه خوبی با هیئت مدیره باشگاه گرمیو دارم و از آنجایی که هفت سال هست که در اینجا هستم شخصی وجود ندارد که من رابطه خوبی با او نداشته باشم و یا با او صحبت نکنم. من رابطه عالی و شفاف با باشگاه گرمیو دارم. باید صبر می کردم و نتیجه این انتقال برای همه خوب خواهد بود.

 

آرتور همچنین اعلام کرد که به محض بسته شدن قرارداد کلاس های اسپانیایی خود را آغاز می کند.

 

بارسلونا با وجود بند آزاد سازی 50 میلیون یورویی آرتور درنهایت او را با 30 میلیون یورو نقد و به اضافه 9 میلیون یورو متغیر جذب کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.