پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیوکمپ قدرتمند ترین فاکتور صعود بارسلونا در بازی امشب

کد خبر : 77013  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 اسفند 1396
مزیت بزرگ امشب بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، نیوکمپ فاکتوری کلیدی برای بارسلونا جهت صعود در دیدار امشب مقابل چلسی خواهد بود چون آبی اناری ها از 1 می 2013 تاکنون در جریان شکست 3-0 از بایرن مونیخ در نیوکمپ شکستی را در لیگ قهرمانانتجربه نکرده اند.

 

تقریبا 5 سال است که هیچ باشگاهی موفق به بردن بارسلونا در نیوکمپ نشده است و بارسلونا از 24 بازی اخیر خود پس از بازی با بایرن مونیخ صاحب 22 پیروزی و 2 تساوی شده که چلسی به خوبی از این قضیه آگاهی دارد چون آبی های لندن نیز در نیوکمپ موفق به کسب برد نشده اند.

 

بارسلونا از زمان حذف شدن به دست اتلتیکو مادرید در 18 بازی در نیوکمپ تنها یک مساوی بدون گل آن هم مقابل یوونتوس در فصل قبل در بازی برگشت در نیوکمپ داشته و بارسلونا همواره در نیوکمپ با بردهای پرگل قدرتمند عمل کرده است.

 

حتی در فصل گذشته که بارسلونا در پاریس با 4 گل مغلوب شد توانست در بازی برگشت 6 مرتبه دروازه این تیم را باز کند و بردهای 3-0 مقابل یوونتوس، 3-1 مقابل المپیاکوس و 2-0 مقابل اسپورتینگ لیسبون را در مرحله گروهی فصل جاری جشن گرفت.

 

همین طور در مرحله گروهی فصل گذشته بارسلونا علی رغم شکست 3-1 مقابل منچستر سیتی پپ گواردیولا در نیوکمپ با 4 گل این تیم را شکست داده بود درست همان نتیجه ای که از سد گلادباخ نیز گذشت و سلتیک را با 7 گل در نیوکمپ بدرقه کردند.

 

تنها استثنای این موارد عدم گلزنی بارسلونا مقابل یوونتوس در بازی برگشت یک چهارمنهایی فصل گذشته بود که بارسلونا نتوانست علی رغم شکست 3-0 گلی را در نیوکمپ به ثمر برساند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.