پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خبر خوب کادر پزشکی برای والورده !

کد خبر : 77283  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 اسفند 1396
هر چهار مصدوم بارسلونا به دیدار مقابل آس رم میرسند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، کادر پزشکی تیم اخبار خوشحال کننده ای در اختیار والورده قرار داده است. در حال حاضر اکثر بازیکنان بارسلونا در اردوی های تیم های ملی خود هستند و تمرینات بارسلونا با تعداد کمی از بازیکنان تیم اصلی در حال سپری شدن است اما این مسئله تدام نخواهد داشت چرا که کادر پزشکی بارسلونا خبر های خوبی به والورده داده و به نظر میرسد که هر چهار مصدوم بارسلونا به دیدار حساس تیم بعد از بازی های ملی خواهند رسید.

 

اولین و قطعا مهم ترین مصدوم کسی نیست به جزء سرخیو بوسکتس که در هفته های گذشته در دیدار مقابل چلسی انگشت پایش شکسته شده بود و یک دوری سه هفته ای برای او در نظر گرفته بودند. اما حالا ریکاوری خیلی خوب پیش رفته و او به دیدار حساس مقابل آس رم میرسد.

 

نلسون سمدو مدافع راست پرتقالی تیم نیز در حال سپری کردن مراحل پایانی ریکاوری خود است و بعد از پایان بازی های ملی در اختیار والورده قرار میگیرد. سمدو در دیدار مقابل خیرونا مصدوم شده بود اما حالا به نظر میرسد که حضور او در مقابل سویا و آس رم تا حد زیادی قطعی است.

 

دنیس سوارز نیز دیگر مصدوم بارسلونا است که در وضعیت خوبی قرار دارد و تمرین با توپ را شروع کرده است. او مشکلی برای حضور در تمرینات ندارد و برای دیدار مقابل سویا در دسترس کادر فنی خواهد بود. توماس ورمالن مدافع بلژیکی نیز مدافعی است که والورده میتواند در بازی های بعدی تیم از وی استفاده کند. ورمالن مشکل چندان خاصی ندارد و به زودی به تمرینات اضافه میشود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.