پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراف های آرتور : بابت سبک بازی بارسلونا را انتخاب کردم

کد خبر : 77337  |  زمان ارسال : شنبه 4 فروردین 1397
مقایسه با ژاوی انگیزه بیشتری می دهد

اختصاصی بارسانیوزآرتور هنریکه هافبک گرمیو برزیل که طی کمتر از یک سال دیگر با توافق دو باشگاه راهی نیوکمپ خواهد شد در گفت و گویی اختصاصی با اسپورت اعترافاتی داشت.

 

لطفا خودت را به هواداران بارسلونا معرفی کن

در گرمیو من به عنوان یک هافبک محوری در موقعیت تدافعی بازی می کنم به عنوان یک هافبک خلاقانه تر و بازی ساز متمایل به میانه زمین و گاهی اوقات از من می پرسند که دوست دارم در کدام منطقه از زمین بازی کنم تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و من می گویم که پست بازی مشخصی برایم وجود ندارد و همه چیز بستگی به عملکرد تیم دارد و این بار این بارسلونا خواهد بود که درخصوص پست بازی ام تصمیم خواهد گرفت.

 

یعنی می توانی پست های بوسکتس، راکیتیچ یا اینیستا را پر کنی؟

من قادر به بازی در هر جایی هستم چون تنها خواسته من کمک به تیمم است. مهم ترین چیز فکر کردن به بهترین کار برای تیم و نیازهای هم تیمی ها است.

 

می گویند که تو سبکت بیشتر اروپایی است تا برزیلی؟

خب این یک نوع تعریف است. ان ها این را همیشه به من می گویندو من نیز همیشه نسبت بهاین موضوع مثبت می نگرم چون اروپایی ها ویژگی های خوبی دارند. می گویند که من در حین کار با توپ در بازی زیاد فکر می کنم و ریتم بازی را با داشتن توپ به دست می گیرم و بابت این صحبت ها خوشحالم و امیدوارم هر روز بهتر شوم.

 

مقایسه با اینیستا

توستاو اسطوره برزیل در 1970 می گوید که من او را به یاد ژاوی می اندازم. ژاوی یکی از بازیکنان بزرگ است و من می دانم که تازه در آغاز راه قرار دارم و باید خیلی بهتر شوم اما مقایسه شدن با ژاوی در عین جوانی انگیزه من را بیشتر می کند تا به رشد خودم ادامه دهم.

 

الگوی برزیلی؟

مایکون، هم تیمی برزیلی ام در گرمیو چون چیزهای زیادی از او یاد گرفته ام

 

از گل بیشتر خوشحال می شود یا پاس گل؟

واضح است که هر زمان فرصتی برای گل زدن داشته باشم من سعی خواهم کرد تا گل بزنم اما اگر به گل زدن هم تیمی هایم نیز کمک کنم باعث خوشحالی من می شود.

 

این بلوغ فوتبالی با تنها 21 سال سن از کجا آمده؟

این یکی از فضیلت های من است. من همیشه سعی کرده ام نسبت به انچه که مردنم از من تعریف می کنند سرم را زیر بیاورم و فروتن باشم. بازیکنان خوب زیادی در گرمیو وجود دارد که به من کمک می کنند.

 

آیا به واقعیت ترک خانه در 14 سالگی و بازی در رده های پایینتر سنی اینب اشگاه مربوط می شود؟

بله چون کمک زیادی به رشد من کرد چون وقتی تنها زندگی می کنید و به دور از خانواده هستید به بلوغ مسئولیت پذیری می رسید چون هیچ کسی نیست که کارهای شما را انجام دهد.

 

بهترین بازیکن فینال لیبرتادورس و گلزنی مقابل اینتر ناسیونال...، بازیکن بازی های بزرگ هستی؟

این دو آزمون بزرگ برایم بود و خیلی خوب عمل کردم و از عملکرد شخصی خودم راضی ام چون گرمیو پیروز بازی های بود.

 

رفتن به بارسلونا

 

بازی در میانه زمین بارسلونا مسئولیت بزرگی است

خب من هم می توانم مرتکب اشتباه شوم اما نقطه قوت بارسلونا به دست گرفتن جریان بازی است و این نیز یکی از ویژگی هایم است. در بارسلونا هافبک های خوبی حضور دارند که کیفیت بالایی دارند و امیدوارم که بتوانم در اسرع وقت در بارسلونا باشم تا به تیم کمک کنم.

 

باید بهتر شوی؟

من هنوز جوان هستم و نیاز دارم تا بهتر شوم و باید در برخی ویژگی های بازی بهبود یابم. وقتی تمرین تمام می شود من وقتی را به بهبود مهارت هایم اختصاص می دهم و باید بیشتر تلاش کنم.

 

چرا پاس های عمقی تو انفجاری نست؟

ویژگی بازی من پاس کوتاه است و دوست دارم پا به توپ شوم چون این کار را به خوبی انجام می دهم ولی خب باید تلاش کنم تا به بازیکنی کامل تر تبدیل شوم.

 

بارسلونای والورده را چگونه می بینی؟

به نظر من این بارسلونا خیلی از بارسلونای همیشگی دور نیست. تیم پرمهارتی است و از انچه که انجام می دهد کاملا اگاه است. والورده می داند که چگونه از نقاط قوت تیمش استفاده کند و در بازی چگونه با تیم حریف برخورد کند و همچنلان مالک توپ هستند. بازیکنانی چون مسی، کوتینیو، دمبله و سوارز در تیم هستند که می دانند برای بازی تصمیم بگیرند.

 

در بارسلونا از خانواده ات خیلی تعریف می کنند. همه با تو به بارسلونا خواهند آمد؟

من خیلی خانواده ام را دوست دارم چون همیشه در کنارم حضور دارند و اگر امروز به جایی رسیده ام بابت حمایت آنهاست. من برای زندگی در گرمیو نیز از آن ها درخواست کرده بودم و پذیرفتند و حالا همه با هم به بارسلونا خواهیم رفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.