پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

2 هشدار والورده در یک هفته

کد خبر : 77599  |  زمان ارسال : پنجشنبه 16 فروردین 1397
تاثیر تیم از سفر به اردوی تیم های ملی

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در دومین بازی خود پس از تعطیلات بازی های ملی با نتیجه 4-1 مقابل رم به پیروزی رسید اما در این بازی نیز به مانند دیدار با سویا با مشکلاتی مواجه بود که برای دومین بار داد ارنستو والورده را دراورد.

 

بارسلونا که با درخشش مسی و سوارز از شکست مقابل سویا در عرض یک دقیقه گریخت در دیدار مقابل رم نیز می توانست شاهد نتیجه دیگری بابت اشتباهات خط دفاعی و موقعیت هایتیم رم باشد که ارنستو والورده مجددا نسبت به عملکرد بازیکنانش مثل بازی با سویا معترض بود.

 

والورده که در دیدار مقابل سویا پس از بازی به این نکته اشاره داشت که تیمش باید با دراختیار داشتن کنترل توپ تیم های مقابل خود را در نحوه بازی خودشان متوقف کند و همچنین از ریسک کردن در خط دفاع اجتناب کنند و اینکه در دفاع و حمله باید با یک نگرش مشخص بازی کنند و به همین دلیل در دیدار مقابل رم با بازی ندادن به عثمان دمبله از سرجی روبرتو و سیستم 2-4-4 برای افزایش تعداد هافبک ها دراختیار داشتن بیشتر مالکیت توپ استفاده کرد.

 

والورده پس از بازی با رم نیز درخصوص فتح سه گانه فصل گفت که در هر بازی برای بردن دچار دردسر می شویم و هزینه می دهیم و حتی نسبت به صعود باتوجه به برد 4-1 مقابل رم مطمئن نبود و نسبت به بازی برگشت به شاگردان خود با بیان رم به عنوان تیمی قدرتمند و دشواری بازی در المپیکو هشدار داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.