پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نمره والورده در شکست در جنگ با رم !

کد خبر : 77767  |  زمان ارسال : چهارشنبه 22 فروردین 1397
بارسلونا از لیگ قهرمانان حذف شد اما این ساده ترین حذف ممکن بود . اتفاقی باورنکردنی !

اختصاصی بارسا نیوز - گزارشی از بارسلونا لایو : بگذارید این نکته را بگوییم که ما طرفداران هر زمان که نتیجه بدی بدست می آید به بازیکنان ایراد میگیریم و نظرات خوبی نداریم . باید جنبه های مثبتی نیز باشد . شاید در اینجا آن را پیدا کنید .

 

خب , واقعا سخت است . والورده همان تیمی را به میدان فرستاد که در بازی رفت موفق به شکست رم با نتیجه 4-1 شدند . یک سیستم با یک اصل وجود دارد " اگر شکست خوردید مشکل را برطرف کنید " . در حالی که بارسلونا در بازی رفت نباخت و بنابراین اطمینان زیادی نسبت به این ترکیب وجود داشت . چند نفر از شما وقتی در ابتدا ترکیب را دیدید فکر میکردید که بارسلونا در بازی برگشت شکست میخورد ؟

 

بارسلونا شکست خورد و والورده با این نتیجه نیمه اول را به پایان برد , اما دریافت 1 گل قابل هضم بود و او دوباره تیم را به میدان فرستاد . او نمیدانست . وقتی بارسلونا در مجموع 4-3 شد والورده ایستاده بود . برای طرفداران آسان بود و با خودشان میگفتند " دمبله را به میدان بفرست " . اما گرفتن هر تصمیمی برای مربی بزرگ است , نه به اندازه ای که به نظر میرسد !

 

طرفداران با خودشان میگفتند نه لعنتی . والورده میخواهد ما را از لیگ قهرمانان حذف کند .

 

اکانت توییتر مجیک بارسا در تحلیل بازی نوشت :

با این حال پس از آنکه معلوم شد مدل انتخاب شده برای بازی کار نمیکند , هنوز کار تمام نشده بود ! اگر شما ( اشاره به والورده ) تمایلی به تغییر بازیکنان ندارید , پس حداقل سعی کنید تا تغییراتی در تاکتیک تیم را امتحان کنید . بازیکنان خود را حرکت دهید ! و بر سر آنها فریاد بزنید !

 

هنگامی که 8 دقیقه به پایان بازی مانده بود و والورده غرق شده بود اقدام به آوردن گومز کرد . مربی بازیکنی را آورد که تاثیرگذاری کمی دارد و قدرت اصلی او موهای خوب ژل زده اش بود و او باید در 8 دقیقه فصل را تعیین میکرد . آیا این تغییر برای روحیه دادن به تیم بود ؟ آیا فقط ارزش یک امتحان کردن را داشت ؟ ارنستو ؟

 

ارنستو والورده امتیاز شما 0 از 10 است . متاسفم !


 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.