پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تلاش گواردیولا برای متقاعد کردن اینیستا برای پیوستن به منچسترسیتی به جای چین !

کد خبر : 78177  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 اردیبهشت 1397
پپ میخواهد در سیتی اینیستا را داشته باشد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش as ، به نظر میرسد که لیگ چین مقصد بعدی اینیستا خواهد بود. با این حال اینیستا پیشنهاد های بزرگ دیگری نیز دارد بعد از فینال کوپا دل ری که اینیستا در آن عملکرد فوق العاده ای داشت در هنگام خروج از زمین مسابقه توسط هواداران دو تیم به شدت تشویق شد. منچستر سیتی و آرسنال باشگاه هایی هستند که تمایل زیادی به جذب اینیستا دارند.

 

در هفته های اخیر از لیگ چین به عنوان مقصد بعدی دون آندرس نام برده شده است که در واقع به نظر میرسد مذاکرات اینیستا به سران چین به 1 سال پیش مربوط میشود. مذاکرات با چین از لحاظ تجاری نیز برای اینیستا سود قابل توجه ای در بر دارد. آینده و مقصد بعدی اینیستا هنوز به صورت قطعی اعلام نشده و این امکان وجود دارد که او در بارسلونا بماند یا راهی لیگ جزیره شود.

 

پپ گواردیولا سرمربی موفق منچستر سیتی طی تماس هایی که با اینیستا داشته تمام تلاش خود را انجام داده تا اینیستا را متقاعد کند که راهی لیگ چین نشود. گواردیولا شناخت بسیار بالایی از اینیستا دارد و بر این اعتقاد است که توانایی و تجربه اینیستا میتواند او را برای قهرمانی در اروپا کمک کند. در طرف مقابل نیز به نظر میرسد که لوئیز انریکه سرمربی فصل پیش بارسلونا برای فصل آینده در باشگاه آرسنال جانشین آرسن ونگر شود و این باشگاه نیز میتواند مقصد مناسبی برای اینیستا باشد.

 

اینیستا با بارسلونا یک قرارداد مادام العمر دارد و آینده و سر نوشتس در دستان خودش است. اینیستا با این حال که 33 سال سن دارد اما از توانایی و نبوغ بسیار بالایی برخورد دار است عملکرد او در فینال کوپا نشان داد که او هنوز میتواند در بالاترین سطح به کارش ادامه دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.