پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

4 بازیکن که احتمالا بارسلونا را در تابستان ترک میکنند

کد خبر : 78466  |  زمان ارسال : جمعه 14 اردیبهشت 1397
به جز اینیستا که رفتن او قطعی شده است فکر میکنید ماندن کدام بازیکن اتفاق خوبیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - سم مارسدن و درموت کوریگان از ESPN خروجی های بارسلونا را بررسی کردند .

 

آندرس اینیستا

او خداحافظی کرده است و تایید کرد که بارسلونا را در تابستان ترک میکند و احتمالا مقصد او چین خواهد بود . او پس از 22 سال این باشگاه را ترک خواهد کرد . در آخرین الکلاسیکو او جام قهرمانی لالیگا را بالای سر خواهد بود و این آخرین بازی او در نیوکمپ ...

 

آندره گومز

تمام برنامه هایی که برای آندره گومز انجام شده بود تغییر کرده است . او از والنسیا دو تابستان قبل در قراردادی به ارزش 35 میلیون یورو به بارسلونا پیوست . لوئیس انریکه یا ارنستو والورده نیز نتوانستند کاری انجام دهند تا جایی که او توسط هواداران بارسلونا محکوم شد . در واقع او در ماه مارس اعتراف کرد که با انتقاداتی که از او میشود زندگی برایش تبدیل به جهنم شده است . در فینال کوپا و یا برابر لاکرونیا او روی نیمکت نشست . باشگاه به پیشنهادات برای او در تابستان گوش میکند .

 

یاسپرسیلسن

دروازه بان هلندی پس از پیوستن از آژاکس در سال 2016 به بارسلونا , در فرم خوبی بوده است . او پلن پشتیبان تراشتگن است و تنها در کوپا دل ری بازی میکند . او هرگز اهل شکایت کردن و یا صحبت در این مورد نیست . تابستان گذشته او درباره تمایل برای رقابت جهت بازی بیشتر گفت اما با گذشت 1 سال دیگر او باز هم اکثر مواقع روی نیمکت نشست . بارسلونا میخواهد او بماند اما اگر سیلسن تصمیم به خروج بگیرد آنها جلوی راهش را نمیگیرند . در سراسر اروپا او مشتری دارد .

 

توماس ورمائلن

ورمائلن در این فصل تاثیر زیادی داشت و در زمان محرومیت پیکه و مصدومیت اومتیتی به خوبی کار کرد . با این حال او یکی از بازیکنانی است که میتواند در تابستان تیم را ترک کند . او 32 سال دارد و سابقه مصدومیت طولانی زیادی نیز دارد . او تنها 1 سال موفق شد به تعداد بازی که در قراردادش مشخص شده بود دست یابد .

اگر مدیر بارسلونا بودید به کدام بازیکن اجازه خروج نمیدادید ؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.