پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

3 دلیل برای استراحت مسی وجود دارد

کد خبر : 78750  |  زمان ارسال : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397
3 دلیل خوب برای استراحت مسی وجود دارد

اختصاصی بارسا نیوز - امشب بارسلونا مقابل لوانته به میدان میرود و به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری در لالیگا است . بازی که بدون لیونل مسی انجام میشود .

 

اول : کفش طلا تقریبا در جیب مسی است

حتی بدون بازی دیگری , احتمالا مسی برنده کفش طلا خواهد بود . زیرا مسی 3 گل بیشتر از محمد صلاح به ثمر رسانده است و نسبت به چیرو ایموبیله که در جدول سوم است نیز 5 گل . در بدترین حالت مسی ممکن است در بازی با رئال سوسیداد به میدان برود .

 

دوم : برای روابط با آلبی سلساته لازم بود

در آرژانتین آنها از اینکه مسی 2 بازی آینده را استراحت کنند بسیار قدردان بارسلونا خواهد بود . مسی در 2 بازی دوستانه برابر ایتالیا و اسپانیا شرکت نکرد . به ویژه بازی دوم که آرژانتین برابر اسپانیا به شدت تحقیر شد . ارنستو والورده میداند که مسی همواره مورد انتقاد آرژانتینی ها است و او با اینکار میخواهد روابط خوب با خوره سامپائولی را حفظ کند . این اتفاق یک سیگنال خوب برای آنها ارسال ....

 

سوم : محافظت از مسی

سلامت مسی یک چالش بزرگ برای بارسلونا است . این ستاره آرژانتینی به زودی 31 ساله میشود و همچنان تعداد زیادی بازی انجام میدهد . او در 53 بازی برای بارسلونا ( 4445 دقیقه ) در این فصل بازی کرد . مسی مسی یک ماه دیگر باید در روسیه بازی کند . بنابراین ایده آل این است که او زمانی برای شارژ کردن باتری هایش داشته باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.