پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شکست آزمایش والورده با کندی یری و ورمالن شیشه ای

کد خبر : 78790  |  زمان ارسال : دوشنبه 24 اردیبهشت 1397
مینا نیاز به بازی و شناخت سرعت فوتبال اروپا دارد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، بارسلونا با دریافت 5 گل از لوانته در نود دقیقه درحالی که در 36 دیدار قبل تنها 24 گل دریافت کرده بود همه چیز را به واسطه آزمایش قلب خط دفاعی والورده مقابل لوانته از دست داد که البته نباید از والورده ایراد گرفت که دست به آزمون زوج یری و ورمالن پس از مسجل شدن قهرمانی لالیگا زد اما حقیقتی جز نگرانی برای آینده بر جای نگذاشت.

 

بارسلونا درحالی 5 گل از لوانته دریافت کرد که تا چندی پیش به دنبال فرار از سقوط بود اما آرامش بازیکنان این تیم آزمون بزرگی را برای یری مینا رقم زد که یکی از مقصران شکست شناخته شد.

 

یری مینا و جایگیری های بد

 

اسپورت با انتقاد از یری مینا، جاگیری هایش درو زمین و همچنین از کندی مداوم او در این بازی شکایت و او را به عدم درک ریتم سریع بازی و آینده نگران کننده اش متهم کرد و اینکه او نیاز به بازی برای به دست اوردن این شناخت دارد که در کوتاه مدت محقق نخواهد شد.

 

توماس ورمالن مرد شیشه ای و شکننده

 

علی رغم اینکه حضور توماس ورمالن باتجربه در کنار یری مینا جای دلگرمی داشت اما اسپورت به او برچسب مرد شیشه ای زد که همواره با مصدومیت دچار می شود و تضمینی برای حساب کردن روی او به عنوان مدافع ذخیره وجود ندارد درحالی که در همین فصل به خوبی جای اومتیتی مصدوم را گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.