پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توضیحات پویول در مورد توییت های جنجالی

کد خبر : 79154  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 خرداد 1397
اظهارات کارلوس پویول تامل بر انگیز هستند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، بعد از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا کارلوس پویول کاپیتان سابق و متعصب بارسلونا در حساب شخصی خود در توییتر توییت های جالب و معنا داری منتشر کرد. در فصلی که سپری شد بارسلونا موفق شد دو گانه را فتح کند.

 

توضیحات کارلوس پویول در مورد توییت ها

 

من مطمئنم که ما بهتر از رئال مادرید هستیم ولی آن ها در 5 ساله گذشته 4 مرتبه لیگ قهرمانان اروپا را فتح کردند. من فکر میکنم راه حل آن است که در اولویت های خودمون اشتباه نکنیم ! ما به راحتی فرصت ها را از دست میدهیم و من به عنوان یک کاتالانی از این مسئله عصبی هستم. تجربه نشان داده است که فتح 3 گانه کار بسیار دشواری است پس منطقی ترین راه آن است که جام کوپا دل ری را کنار بزنیم البته شما نباید دچار اشتباه شوید. من عاشق فینال ها هستم اما در چنین تورنومنت هایی باید بیشتر از جوان ها و بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند استفاده شود.

 

بازیکنانی که در ترکیب اصلی هستند باید بیشتر استراحت کنند تا برای اولویت ها کاملا آماده باشند. من این مسئله را به همه اعلام میکنم لیگ قهرمانان اروپا و بعد لالیگا باید در اولویت باشد چون ارزش بیشتری دارند. فتح لیگ قهرمانان تاثیر مهمی در برنده توپ طلا و حتی بدست آوردن اسپانسر های خوب دارد. البته من هرگز قصد طعنه زدن به مدیران یا ارنستو والورده را نداشتم چرا که بارسلونا امسال دبل کرد و انجام این کار اصلا ساده نبوده است.

پویول تو قلب ما جا داره
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخفن
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.