پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آخرین شایعات نقل و انتقالات بارسلونا در رسانه ها ( ورودی و خروجی ها )

کد خبر : 79158  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 خرداد 1397
آخرین شایعات

اختصاصی بارسا نیوز - آخرین شایعات نقل و انتقالات بارسلونا در روزهای گذشته : 5 بازیکن در لیست ورودی و 4 بازیکن در لیست خروج رسانه های معتبر !

 

ورودی ها :

رتبه احتمال این خبر : 7 از 10

وب سایت UOL اسپورته گزارش داد که پپ سگورا یکی از مدیران بارسلونا هفته گذشته با رئیس باشگاه سانتوس ملاقات کرده است . طبق ادعای این منبع , بارسلونا برای جذب رودریگو گوس بازیکن جوان این باشگاه که به نیمار جدید معروف شده مبلغ 30 میلیون یورو پیشنهاد کرده است .

 

رتبه احتمال این خبر : 5 از 10

موندو دپورتیوو گزارش داده است که آنخل دیماریا , کریستین اریکسن و دیوید آلابا مهمترین اهداف خرید بارسلونا در تابستان هستند . این بازیکنان به ترتیب برای پاری سن ژرمن , تاتنهام و بایرن مونیخ بازی میکنند .

 

رتبه احتمال این خبر : 4 از 10

تیاگو آلکانتارا در مورد خروج خود از بایرن اشاره کرد . او در مورد آینده اش گفت " قراردادم را تمدید کردم اما بسیار پیچیده است " .

 

خروجی ها :

رتبه احتمال این خبر : 9 از 10

موندو دپورتیوومدعی شد که بارسلونا قصد دارد قرارداد جدیدی با منیر الحدادی امضا کند تا بتواند او را در تابستان به قیمت مناسبتری به فروش برساند .

 

رتبه احتمال این خبر : 7 از 10

موندو دپورتیوو گزارش داد که اسپالتی علارقم صحبت های اخیر خود به دنبال دائمی کردن قرارداد رافینیا با بارسلونا است . این باشگاه که با مشکلات فیرپلی مالی مواجه است به لیگ قهرمانان راه یافته که این مساله باعث افزایش درآمد آنها خواهد شد اما آنها همچنان قصد مذاکره برای کاهش مبلغ 35 میلیون یورویی را دارند .

 

رتبه احتمال این خبر : 6 از 10

ماریو روئی هموطن آندره گومز در انتظار پیوستن این بازیکن بارسا به ناپولی است . او گفته است که مطمئنا بسیاری از مردم او را تشویق و از وی با مهربانی استقبال میکنند و گومز میتواند در ناپل احساس خوشبختی کند .

 

رتبه احتمال این خبر : 5 از 10

دیلی میل میگوید باشگاه وست هام به دنبال ارائه پیشنهاد برای مارلوس سانتوس مدافع مرکزی جوان باشگاه بارسلونا است . البته همزمان گفته میشود لسترسیتی نیز به دنبال امضا با این بازیکن 22 ساله بارسلونا است که حداقل قیمت او 20 میلیون یورو خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.