پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پروژه 3 فروش 70 میلیونی (+ عکس)

کد خبر : 81276  |  زمان ارسال : شنبه 6 مرداد 1397
درآمد بزرگ از سه بازیکن

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن دینیه، ویدال و یری مینا از درآمد 70 میلیون یورویی حاصل از فروش این سه بازیکن خبر داد.

 

طبق گزارش منتشر شده، بارسلونا می تواند 70 میلیون یورو از فروش دینیه، یری مینا و الیکس ویدال کسب کند به این صورت که در کنار انتقال 20 میلیون یورویی دینیه به اورتون و 10 میلیون یورویی الیکس ویدال به والنسیا، منچستر یونایتد نیز می تواند با 40 میلیون یورو مدافع کلمبیایی را جذب کند.

 

 

طبق گزارش روزنامه اسپورت، بارسلونا می تواند هفته آینده درآمد بزرگی داشته باشد تا پول مورد نیاز برای جذب یک بازیکن دیگر را به دست آورد چون در شرایطی که انتقال دینیه به اورتون به ارزش 20 میلیون یورو تقریبا قطعی شده، یری مینا نیز به انگلستان خواهد رفت و در کمال تعجب منچستر یونایتد می تواند مقصد بعدی او با پرداخت شدن 40 میلیون یورو باشد.

 

پس از صبر مدیران بارسلونا برای رسیدن بهترین پیشنهادات و باتوجه به اینکه باشگاه های انگلیسی کمتر از دو هفته برای جذب بازیکن فصت خواهند داشت حالا بارسلونا می تواند بازیکنان خود را راهی لیگ جزیره کند.

 

درحالی که پیشنهاد منچستر یونایتد برای یری مینا رسمی نیست و به دنبال جذب هری مک گوائر هستند اما باتوجه به درخواست 90 میلیون یورویی لستر برای فروش مدافع خود شیاطین سرخ می توانند به خرید یری مینا روی آورند که بارسلونا مبلغ 40 میلیون یورو را برای فروش او درخواست کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.