پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشبینی رسانه ها از نتیجه بازی بارسلونا و رم

کد خبر : 81475  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 مرداد 1397
سایت های زیادی پیشبینی خود را از نتیجه این بازی اعلام کردند اما آنها روی برد باشگاه ایتالیایی حساب نمیکنند .

اختصاصی بارسا نیوز - فردا ساعت 6:35 دقیقه صبح دو تیم بارسلونا و آ.اس رم در دالاس به مصاف هم میروند . این بازی که در تورنمونت دوستانه جام قهرمانان بین المللی برگزار میشود تحت الشعاع اتفاقات اخیر بین دو باشگاه و ماجرای مالکوم قرار گرفته است .

 

Real Sport : بارسلونا 2 - رم 1

رمی ها با بازیکنان کمتر خسته از جام جهانی میتوانند با یک تیم باتجربه تر و بزرگتر ( از لحاظ سنی ) بازی کنند . بارسلونا بازیکنان آکادمی باکیفیتی دارد و خریدهای جدید آنها نیز میخواهند همه را تحت تاثیر قراردهند اما والورده برای ساختن یک تیم رقابتی بدون داشتن ستون های اصلی تیم دچار مشکل خواهد بود .

 

The Hard Tackle : بارسلونا 2 - رم 0

با وجود اینکه بارسلونا تیمی جوان تر نسبت به رم دارد اما آنها همچنان شانس بالاتری برای پیروزی دارند که به دلیل ترکیب عالی این تیم است . کاتالان ها دارای تعداد زیادی بازیکن هستند که میتوانند با وجود سن پایین اما هر لحظه بازی را تغییر دهند . اما این جالب خواهد بود که ببینیم چگونه باشگاه ایتالیایی برابر آنها قرار خواهد گرفت . مخصوصا بعد از شکست ناامیدکننده در بازی قبلی ( برابر تاتنهام ) .

 

League Lane : بارسلونا 2 - 1 رم

رم بازیکنانی دارند که کمتر خسته اند و آنها میتوانند با ستارگان بزرگ خود برابر بارسلونا قرار بگیرند اما با نگاهی به آنچه بارسلونا برابر تاتنهام به نمایش گذاشت ما فکر میکنیم که بازی برابری خواهد بود و خریدهای جدید بارسا نیز خیلی مشتاق هستند تا مربی را تحت تاثیر قرار دهند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.