پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش های توییتری هواداران بارسلونا به خرید آرتورو ویدال

کد خبر : 81600  |  زمان ارسال : جمعه 12 مرداد 1397
نظر شما در مورد این انتقال چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - هواداران بارسلونا در شبکه های اجتماعی به خبر مذاکره بارسلونا برای آرتورو ویدال که توسط رادیو راک وان اعلام شد واکنش نشان دادند . رادیو راک وان یکی از معتبرترین منابع است .

 

ابتدا  متن خبر رادیو راک وان : " بارسلونا نزدیک به بستن قرارداد با آرتورو ویدال است که این خبر توسط منابع باشگاه بایرن به راک وان تایید شده است . این توافق میتواند تا بعداظهر اعلام شود " .

 

لوکاس : بارسلونا میخواهد آرتورو ویدال 31 ساله پیر را به جای اینیستا خریداری کند . بارتومئو , سگورا ( و قبل از آنها راسل ) بدترین اتفاق های باشگاه هستند .

 

کاربر دیگری در پاسخ به او گفت : چرا هر وقت بارسلونا قصد خرید کسی را دارد او را جایگزین اینیستا میدانید ؟ ویدال بیشتر یک پائولینیو جدید است .

 

کاربر به نام MØ : بارسلونا با آرتورو ویدال قرارداد امضا میکند و اینتر میتواند مودریچ را بخرد . بارتومئو تو یک نابغه ای .

 

کاربری به نام سباس : من برای فصل جدید بارسلونا خیلی هیجان زده ام - آیا مالکوم یا دمبله میدرخشند ؟ مسی چند گل میزند ؟ سوارز و ویدال در چند دعوا شرکت خواهند کرد ؟

 

کاربری به نام دانیا : هیئت مدیره ما به خط میانی بایرن نگاه کرد و به جای خرید تیاگو که یک محصول لاماسیایی است و همه بازیکنان نگاه مثبت به او دارند تصمیم گرفت به سراغ این الکلی با مشکل زانو رفت .

 

سودیپ در پاسخ به او گفت : تیاگو بالای 80 میلیون قیمت دارد و آرتورو 30 میلیون است . بنابراین خرید ویدال برای بارسلونا بهتر است .

 

خاویر نوشت : من آرتورو ویدال را دوست دارم اما فکر نمیکنم او برای کنترل بازی موثر باشد . من فکر نمیکنم مناسب بازی در بارسلونا باشد

 

آرچیل نوشت : زمانی که بارسلونا تیاگو و فابرگاس را داشت آنها الکس سانگ را خریدند . بنابراین خرید ویدال وقتی سمپر و آرتور را داریم هنوز اتفاق بهتری است .

 

جری بل نوشت : نمیتوانم پیوستن ویدال به بارسلونا را باور کنم . من این مرد را دوست دارم . او میتواند به بارسلونا بر اساس توانایی هاش کمک کند تا برنده توپ در میانه میدان باشیم و اصلا به گلزنی او و پاس گل هایش کاری ندارم . برای من 31 ساله بودن او مهم نیست . بارسلونا باید پیروز شود .


 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.