پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیس گارسیا : " کوتینیو شبیه اینیستا است و از نیمار هم کمتر نیست " .

کد خبر : 81612  |  زمان ارسال : جمعه 12 مرداد 1397

اختصاصی بارسا نیوز - لوئیس گارسیا بازیکن سابق بارسلونا که به عنوان سفیر همراه تور پیش فصل بارسلونا شده است در مصاحبه ای در خصوص کوتینیو صحبت کرد .

 

لوئیس گارسیا در مورد کوتینیو گفت :

خرید فیلیپه خیلی سخت بود و بدست آوردن او یک جایزه واقعی بود زیرا او یک بت در لیورپول بود . مردم ( هواداران لیورپول ) او را دوست داشتند اما وقتی تیم آنها به فینال لیگ قهرمانان رسید همه چیز آرام شد .

 

درست است که مانه , صلاح و فیرمینو در حملات جای خالی او را پوشاندند اما آن زمان که ما او را خریداری کردیم برای آنها یک شوک بود .

 

کوتینیو به بارسلونا چیزهای زیادی میبخشد . ما در حال از دست دادن اینیستا بودیم و سال های زیادی نیز بازیکن خاصی مثل او ظهور نمیکند اما فیلیپه شبیه اینیستا است و اهدافی که از میانه میدان میخواهیم به ما میدهد .

 

بعضی وقت ها ما بیش از اندازه به مسی و سوارز وابسته هستیم و حالا یک بازیکن داریم که میتواند در یک بازی با یک شوت همه چیز را تغییر دهد و این چیزی است که به آن عادت نداشتیم .

 

کوتینیو با نیمار فرق دارد اما او هم میتواند تاثیر مشابه ای در بارسلونا داشته باشد زیرا او نیز میتواند به غیر گل کارایی های دیگری نیز داشته باشد و همچنین به همان اندازه چشم نواز بازی کند زیرا او نیز میتواند خوب با توپ کار کند . در کل وقتی بحث اثربخشی باشد آنها شبیه هستند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.