پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه بالاخره خودش را به عنوان " کاپی " اثبات کرد

کد خبر : 82040  |  زمان ارسال : شنبه 20 مرداد 1397
گزارشی از مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا روز گذشته 4 کاپیتان تیم برای فصل 2018/19 را اعلام کرد که نام جرارد پیکه نیز به چشم میخورد .

 

نکته عجیب این است که نام این مدافع هرگز پیش از این به عنوان کاپیتان های اصلی نبود زیرا او همیشه یکی از شخصیت های قوی باشگاه محسوب میشد . علاوه بر این پیکه همیشه نقشی فراتر از فوتبال در باشگاه ایفا کرده است و به عنوان مثال این مدافع نقش مهمی در تبدیل راکوتن به عنوان اسپانسر بزرگ باشگاه داشته است .

 

مشکلات او با گارد شهری ( مامورانی که به مردم در روز رای گیری استقبال حمله کردند ) , بازی جنجالی با ختافه و رفتارش در مورد بازی با اسپانیول , شاید از دلایلی بود که او را از کاپیتانی دور نگه میداشت .

 

البته پیکه همیشه نقش کاپیتانی را در تیم داشت حتی زمانی که بازوبند نبسته بود و همه میدانستند که او یکی از بازیکنان مهم در رختکن است .

 

اما حالا پیکه یکی از کاپیتان ها انتخاب شده است . روز جمعه رای گیری انجام شد و این بازیکن 31 ساله به عنوان کاپیتان سوم انتخاب شد .

 

لیونل مسی کاپیتان اول پس از خروج اینیستا شده است . بوسکتس قبلا کاپیتان چهارم بود اما حالا کاپیتان دوم شده است . البته هیچ نامی به اندازه روبرتو به عنوان کاپیتان چهارم جدید تعجب آور نبود . این بازیکن لاماسیایی در رقابت با بازیکنانی همچون راکیتیچ , تراشتگن , سوارز و آلبا انتخاب شده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.