پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: این اولین بازی خیلی از بازیکنان ما بود؛ دمبله حس خوبی پیدا کرد

کد خبر : 82134  |  زمان ارسال : دوشنبه 22 مرداد 1397
ارنستو در کنفرانس پس از بازی

اختصاصی بارسانیوز – ارنستو والورده در اولین بازی با بازیکنان اصلی خود و حاضر در جام جهانی با ترکیبی شامل از بازیکنان حاضر در بازی های پیش فصل چون لنگله، سمدو، آرتور و رافینیا در کنار تراشتگن، آلبا، پیکه، بوسکتس، مسی، سوارز و دمبله به مصاف سویا رفت که این ناآمادگی در بازی تیم مشهود بود.

 

اما با این حال با اضافه شدن کوتینیو و راکیتیچ در نیمه دوم با حملات بیشتر بارسلونا و گل دیدنی دمبله بارسلونا موفق به کسب قهرمانی در اولین بازی رسمی فصل شد و قطعا تیم به زمان بیشتری جهت هماهنگی با مهره های جدید نیاز مند است.

 

از این رو والورده در کنفرانس پس از بازی درخصوص روند متعادل بازی گفت:

خیلی اذیت شدیم و بازی دشواری بود آن هم در هوایی با رطوبت بالا و البته که از بازی مقابل رقیبی بزرگ خوشحالیم. آن ها در زمین خودشان با خطوط نزدیک به هم منتظر حملات ما بودند و ما در اولین موقعیتی که خلق کردند گل خوردیم. در ادامه به دنبال جبران نتیجه بودیم. شاید شتابزده عمل کردیم اما درنهایت پیروز شدیم.

 

روند بازی تیم؟

می دانستیم که شرایط بازی برایمان متفاوت است چون در کنار گل زود هنگامی که دریافت کردیم این اولین بازی خیلی از بازیکنان ما نیز بود و با گذشت زمان تیم با ورود بازیکنانی چون راکیتیچ بهتر شد. درنهایت با وجود تمام مشکلات راه حل را پیدا کردیم و جام را بالای سر بردیم. آن ها نیز موقعیت های خودشان را داشتند.

 

دمبله؟

نمی دانم که او به بازی هایی اینجنین نیاز دارد یا که نه و این سوال به خودش مربوط است. او در کنار ما است و امید زیاید به او داریم. او کیفیت بالایی دارد و گل او واقعا خوب بود. او برای خودش حس خوبی ایجاد کرد.

 

دمبله به عنوان وینگر چپ؟

خیلی خوب بود و هرچه بازی جلوتر رفت بهتر نیز شد. در نیمه نخست کمی تعادل تیم برهم خورده بود و بین خطوط فضا به دست نمی آورد اما در نیمه دوم بهتر شد. 

 

والورده درخصوص آغاز فصل با جام برخلاف فصل گذشته گفت:

من به این مسایل فکر نمی کنم. به نظر می رسد که همه انتظار قهرمانی ما را داشتند. به هر حال اگر این جام را از دست میدادیم برای هواداران باارزش می شد و از نظر هواداران برای بارسلونا بردن این جام طبیعی و عادی است.

 

خرید هافبکی جدید پس از خروج اینیستا؟

اینجا

 

پنالتی مهار شده توسط تراشتگن؟

نمی دانم در لحظات پایانی چه رخ داد اما واقعیت امر این است که سویا در 5 دقیقه پایانی فشار آورد و جلو کشیدند درحالی که تا قبل از آن عقب بودند. به هر حال دروازبان خوبی داشتیم که پنالتی را مهار کرد.

 

بازی در مراکش؟

احساس خوبی از بودن در اینجا داشتیم و مردم در کنار ما بودند که داشتن مسی نیز مزیتی بوده چون همه او را دوست دارند و همچنین باشگاه ما را و نه فقط در اینجا بلکه در همه جا اوضاع همینگونه است که مردم توانستند از این بازی لذت ببرند.

 

33 عنوان مسی؟

اگر کسی قرار باشد بتواند به این تعداد جام برسد آن شخص فقط مسی است. او شگفت انگیز است و همچنان به افزایش جام ها ادامه خواهد داد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.