پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روبرتو : از بازگشت به تیم ملی خوشحالم ، عدم حضور آلبا ؟

کد خبر : 82974  |  زمان ارسال : چهارشنبه 14 شهریور 1397
انریکه شخصیت فوق العاده ای دارد

اختصاصی بارسا نیوز - انریکه مناسب تیم ملی اسپانیا است.

 

طبق گزارش مارکا ، با ورود لوئیز انریکه به تیم ملی اسپانیا حالا سرجی روبرتو بازیکن چند پسته بارسلونا به تیم ملی رسیده است.

 

نقش لوئیز انریکه در فوتبال من

انریکه یک شخصیت مهم در زندگی ورزشی من است. من اولین بار در تیم دوم زیر نظر او بازی کردم او خود نیز کسی بود که در تیم دوم فرصت زیادی در اختیار من گذاشت تا بتوانم خود را ثابت کنم من ادامه دادم و حالا در تیم ملی هستم.

 

جام جهانی روسیه

من میخواستم همراه با تیم ملی در این رقابت ها حضور داشته باشم. بعد از فصل خوبی که داشتم احساس میکردم در لیست اسپانیا باشم و برای این مسئله هیجان زده بودم اما این اتفاق رخ نداد و بازیکنان دیگری جای من را گرفتند و من نیز به تصمیم کادر فنی احترام گذاشتم.

 

لوئیز انریکه

انریکه یک گزینه صحیح برای هدایت تیم ملی اسپانیا است. ایده و سبک فوتبالی که او میخواهد با سکی که اسپانیا در این سال ها کار کرده تطابق دارد. در رختکن نیز او یک مربی و شخصیتی فوق العاده است.

 

کمترین تعداد بارسایی در تیم ملی

بله این مقداری عجیب است که از بارسلونا تنها من و بوسکتس در تیم ملی حضور داریم. من خوشحالم که در این مکان حضور هستم و این نیز اتفاقی است که رخ داده .

 

عدم حضور آلبا

این تصمیم ها به سرمربی تیم مربوط میشود. جوردی آلبا بازیکنی خوب و مهم برای باشگاه و تیم ملی بوده و با وجود عدم دعوت به تیم ملی همچنان آرام است. او از دعوت به تیم ملی خوشحال میشود هر چند که تصمیم نهایی با سرمربی خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.