پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نظر بارسلونا در مورد علاقه رئال مادرید به فرنکی دی یانگ

کد خبر : 83520  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 مهر 1397
بارسلونا نسبت به پیروزی در جنگ با رئال بر سر دی یانگ تردیدی ندارد

اختصاصی بارسا نیوز - روزنامه نگار اسپورت معتقد است که با وجود ورود رئال مادرید به رقابت برای جذب فرنکی دی یانگ , بارسلونا همچنان به جذب این هافبک جوان اطمینان دارد .

 

گزارش شده است که فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید به دی یانگ علاقه مند است . بارسلونا تصمیم نهایی خود را در مورد این بازیکن در دسامبر خواهد گرفت .

 

ایوان سان آنتونیو روزنامه نگار اسپورت امروز نوشت که بارسلونا با وجود ورود رئال به جذب دی یانگ در مورد این بازیکن آرامش دارد . گزارش های جدید از تله فوت نشان میدهد رئال وارد مسابقه برای دی یانگ شده و میخواهد تا 80 میلیون یورو نیز برای او پیشنهاد دهد . با این وجود بارسلونا نسبت به انتقال فرنکی به نیوکمپ خوشبین است .

 

چند هفته قبل سایت گل مدعی شد که پیشنهاد اولیه بارسلونا برای دی یانگ تنها 30 میلیو یورو بود و مارک اورمارس مدیر ورزشی آژاکس پیشنهاد بارسا را رد کرد و مدیران باشگاه کاتالان را متهم کرد که پیشنهاد آنها با ارزش واقعی بازیکن هماهنگ نیست . سان آنتونیو همچنین ادعا کرد که مدیران بارسا در دسامبر در مورد دی یانگ تصمیم نهایی خود را اعلام خواهند کرد . در واقع بارسلونا منتظر است تا عملکرد این بازیکن را در لیگ قهرمانان ببیند .

 

در نهایت نباید موضع این بازیکن نیز فراموش شود جایی که او بارها و بارها نسبت به بارسلونا ابراز عشق کرده و مطمئن است که در نهایت به نیوکمپ خواهد آمد . او در مصاحبه ای با آژاکس تی وی اعلام کرده بود " من صادقانه میخواهم , روزی در کنار مسی بازی کنم " .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.