پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آزمون بزرگ اشکرینیار پس از دیدار ایجنت با نمیانده بارسلونا

کد خبر : 83629  |  زمان ارسال : شنبه 7 مهر 1397
مدافع میانی اینتر میلان

اختصاصی بارسانیوز موندو دیپورتیوو پیرو گزارش روز گذشته خود مبنی بر هدف باشگاه جهت جذب یک مدافع میانی در تابستان آینده با هدف عدم تمدید با توماس ورمالن، امروز از میلان اشکرینیار مدافع اینترمیلان ایتالیا نام برد.

 

همانطور که روز گذشته موندو خبر از تلاش ژانویه ای بارسلونا برای جذب یک مدافع چپ برای نیمکت نشینی جوردی آلبا داد، بحث عدم تمدید بارسلونا با توماس ورمالن ایده جذب مدافع میانی را به وجود آورد که بارسلونا در تابستان سپری شده کلمنت لنگله را جذب کرد اما کلمنت مدافع میانی چپ است و بارسلونا به دنبال مدافع میانی راست خواهد بود.

 

در کنار ماتیاس دی لیخت مدافع 19 ساله باشگاه آژاکس بارسلونا پیگیر وضعیت میلان اشکرینیار نیز بوده است به صورتی که در انتهای فصل قبل نشستی را با مدیر برنامه این مدافع اسلوواک جهت بررسی وضعیت انتقال برگزار کرد مدافعی که از قدرت قدرت بدنی مدافعی برجسته و نیرومند است.

 

میلان اشکرینیار تا سال 2022 با اینتر میلان قرارداد دارد و ماتیاس دی لیخت نیز تا 2021 با آژاکس دارای قرارداد می باشد که حالا هم گروهی بارسلونا با اینتر میلان می تواند آزمونی بزرگ برای اشکرینیار جهت ترغیب کردن مقاماتبارسلونا جهت خریدش باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.