پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه ویژه باشگاه برای چابکی آرتور ! (+ عکس)

کد خبر : 83827  |  زمان ارسال : شنبه 14 مهر 1397
رژیم غذایی خاص برای چابکی و سرعت

اختصاصی بارسانیوز – همانطور که عثمان دمبله به محض ورود به باشگاه همچون نیمار برنامه ای جهت تقویت عضلات خود از سوی باشگه کسب کرد، آرتور هنریکه نیز به عنوان نسخه جدید از ژاوی یک رژیم غذایی مخصوص برای چابکی و سرعت دارد تا میزان انعطاف پذیری او افزایش یابد.

 

آرتور که بدون تجربه بازی ر اروپا از گرمیو به بارسلونا پیوست درنهایت بدون انتقال قرضی و کسب تجربه با درخشش در پیش فصل به برنامه فصل جدید بارسلونا اضافه شد که در کنار توانایی بازی خود، بخشی دیگر را مدیون برنامه رژیم غذایی خاص باشگاه است که او را از نظر جسمی به بازیکنی بهتر در چند ماه نخست حضور در بارسلونا تبدیل کرده است.

 

آرتور به خوبی از سرعت بیشتر بازی در اروپا نسبت به برزیل آگاه است و در 22 سالگی اولین برنامه باشگاه برای او افزایش میزان و سرعت انعطاف پذیری او در حین بازی یا به عبارتی چابکی او بوده است برنامه ای که برای مسی نیز به کار بسته شده است.

 

 

برای انجام این کار، اولین اقدام آرتور این بوده که خود را دراختیار متخصصان تغذیه باشگاه قرار دهد و در عین حال بتواند در هر زمانی که امکانش وجود دارد دو وعده غذایی را در داخل باشگاه صرف کند به صورتی که آرتور با افزایش مصرف ماهی، از گوشت قرمز و نوشیدنی ها کاسته است و علاوه بر این مصرف سالاد، برنج و پاستا را در اولویت قرار داده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.