پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فشار باشگاه روی والورده (+ عکس)

کد خبر : 84133  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 مهر 1397
مخالفت هیات مدیره با والورده

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، با مصدومیت توماس ورمالن و دوری 6 هفته ای او و مشخص نبودن وضعیت ساموئل اومتیتی و همچنین عملکرد نامناسب پیکه از ابتدای فصل تاکنون و کمبود تجربه لنگله و عدم گزینه جانشینی برای جوردی آلبا، خط دفاع بارسلونا در معرض چالش جدی قرار گرفته که مدیران و کادر فنی در حال تجزیه و تحلیل وضعیت بوجود آمده هستند تا مدافعی را برای نیم فصل دوم جذب کنند.

 

بااین حال، نظر هیات مدیره باشگاه استفاده از آکادمی برای جبران نقایص تیم است تا بدون ترس روی آن ها حساب باز شود تا مشخص گردد که بازیکنان برای ورود به تیم اصلی منسب هستند یا اینکه باید درب خروج به رویشان باز شود.

 

بااین حال هم والورده و هم مدیران ورزشی باشگاه جذب مدافع را ضروری می بینند با این ایده که امکان ریسک برای دفاع وجود ندارد ولی هیات مدیره معتقد است که پس از خرج 125 میلیون یورو در تابستان که نقش پررنگی در تیم نیز نداشته اند، نباید خرج بیشتری برای نادیده گرفتن لاماسیا شود.

 

 

در حال حاضر سهم بازیکنان لاماسیا در تیم اصلی حضور در تمرینات تیم اصلی بوده است که حتی کارلس آلنا نیز به تیم دوم بازگشته و سرجی سمپر نیز در لیست دعوت شدگان به بازی های تیم قرار نمی گیرد و هیات مدیره نگران نادیده گرفته شدن لاماسیا است که مدیران باشگاه و کادر فنی چنین اعتقادی برای قلب خط دفاع در ژانویه ندارند و جذب بازیکن را ضروری می دانند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.