پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپالتی: بارسلونا یعنی دشوارترین یعنی کاندیدای قهرمانی؛ بچه ها اثباتی برای مسی هستند

کد خبر : 84787  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 آبان 1397
لوچانو اسپالتی در تمجید از بارسلونا و مسی

اختصاصی بارسانیوز – در آستانه دیدار جذاب فرداشب بارسلونا مقابل اینتر میلان در سن سیرو، لوچانو اسپالتی سرمربی اینتر در کنفرانس قبل از بازیخود حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

 

اسپالتی درخصوص بارسلونا گفت:

وقتی که درباره بارسلونا صحبت می کنیم یعنی داریم در مورد بالاترین سطح دشواری دنیای فوتبال صحبت می کنیم. از نظر من احتمالا بارسلونا قدرتمند ترین تیم حاضر در تورنومنت است و کاندیدای اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند. همیشه گفته ام که می توانیم مقابل همه مدل سبکی بازی کنیم و فرم خوب بارسلونا انگیزه ما را دوچندان می کند. بیایید ببینیم که می توانیم هم سطح بارسلونا بازی کنیم یا که نه. پشت بارسلونا مدرسه فوتبالی دارای فلسفه است که به آن ها قدرت می بخشد. این مدل آن ها را به یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان تبدیل کرده است.

 

مسی؟

هر کودکی در دنیا رویای داشتن پیراهن او را دارد و همین بهترین بودنش در جهان را ثابت می کند. بازیکنان بزرگ با دو بار ضربه به توپ با سرعت پیش می روند اما مسی چهار بار ضربه می زند، دو برابر سریعتر از دیگران فکر می کند

 

تاکتیک بازی؟

فوتبال که همیشه همان فوتبال همیشگی است اما درنهایت باید قبل از تمرین ایده مشخصی برای نحوه بازی خودتان داشته باشید. تکنیک های بازی تغییر کرده است و حالا همه چیز بستگی به محل توپ دارد.

 

رافینیا؟

پیش از این حرف هایم را زده ام. بازیکن مهمی بود که به جهت رسیدن به لیگ قهرمانان کمک کرد و مهره ای کلیدی بود و می خواستیم جذبش کنیم اما بارسلونا مبلغ بالایی درخواست کرد و یا حداقل این چیزی است که از باشگاه به من گفته اند و بدین ترتیب نتوانستیم او را جذب کنیم. او بازیکنی عالی است که حالا در بارسلون بازی می کند.

 

اگر مسی بازی کند؟

خب برای همه ما مهم است اما رویکرد ما نسبت به بازی تغییر نخواهد کرد. با وجود او بارسلونا غیر قابل پیشبینی تر می شود اما کلید بازی پوشش فضاها خواهد بود. موقع بازی باید به پوزیشن حریف خود توجه کنید که با مسی اوضاع فرق می کند چون او بهترین بازیکن جهان است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.