پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویدال مهره کلیدی والورده با تجربه جنگ مقابل اینتر

کد خبر : 84825  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 آبان 1397

 

ویدال در تابستان به اینتر نه گفت

 

اختصاصی بارسانیوز – در تابستان 2018 پس از غافلگیری دنیای فوتبال توسط پسر آرتورو ویدال با اعلام اینکه پدرش از بین اینتر میلان و بارسلونا یکی را انتخاب کرد، شاید تصور نمی شد که این دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یک گروه قرار بگیرند.

 

با این حال آرتورو ویدال در تابستان به نه گفتن به اینتر، بارسلونا را انتخاب کرد و حالا با تجربه بازی در جو استادیوم های ایتالیا به ویژه سن سیرو می تواند مهره کلیدی والورده برای برتری در جنگ میانه زمین مقابل اینتر میلان جنگنده به ویزه راجا نایگولان باشد.

 

ویدال که در بازی رفت مقابل اینتر در نیوکمپ تنها 12 دقیقه در جریان برتری 2-0 بازی کرد هم اکنون نارضایتی خود پس از بازی با تاتنهام را ندارد و به خوبی حرف های والورده جهت رقابت با هم تیمی هایش را پذیرفته است درحالی که پیش از این داشتن نقش ثانویه در تیم را قبول نداشت.

 

باتوجه به سبک و شیوه بازی بارسلونا، والورده به جای او، آرتور ملو را ترجیح می دهد و شب گذشته نیز اعلام کرد که بسته به شرایط بازی و اینکه تیمش به انرژی نیاز داشته باشد یا مالکیت، تصمیم خواهد گرفت.

 

ویدال در 7 بازی مقابل اینتر در سری آ به 4 برد و 2 تساوی دست یافت و 3 گل را نیز به ثمر رساند و 2 پاس گل نیز داد و پس از سه فصل حضور در بایرن مونیخ او انتخاب اینتر میلان برای بازگرداندنش به سری آ بود اما بارسلونا را انتخاب کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.