پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنالیز تعویض های والورده در فصل 2018/19

کد خبر : 85612  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 آذر 1397
والورده تا به اینجا چگونه تعویض کرده است؟

اختصاصی بارسانیوز – تا به این لحظه از فصل 2018/19، بارسلونای ارنستو والورده در 14 بازی لالیگایی، 1 بازی حذفی و 5 دیدار لیگ قهرمانان به میدان رفته است که با احتساب تک بازی سوپر کاپ اسپانیا 21 بازی می شود.

 

چند تعویض؟

 

59 تعویض ارنستو والورده در 21 بازی نشان می دهد که او در هر بازی تقریبا از هر سه تعویض خود استفاده کرده است و تنها در 4 بازی دو تعویض داشته است اما این در نگاه اول است و وقتی به دقایق تعویض توجه می کنیم اغلب با تعویض های دیرهنگامی مواجه هستیم.

 

از 4 بازی دو تعویضی فصل والورده، 3 دیدار در خارج از نیوکمپ بوده که مقابل اینتر و آیندهوون و والنسیا رقم خورد و یک بازی نیز در نیوکمپ مقابل  ویارئال بود که به اخرین بازی تیم مربوط می شود.

 

بیشترین تعویضی خارج شده از زمین؟

 

بازیکنی که بیشتر از همه از زمین بیرون کشیده شده کسی جز آرتور با 11 بار تعویض شدن نیست و پس از او دمبله با 10 تعویض قرار دارد. پس از این دو کوتینیو با 9 تعویض قرار دارد و پس از آن ها رافینیا با 5 و بوسکتس به همراه ویدال با 4 تعویض قرار دارند.

 

بیشترین تعویضی برای ورود به زمین؟

 

آرتورو ویدال با 12 بار ورود به زمین در صدر قرار دارد که دو برابر بیشتر از مالکوم و مونیر از روی نیمکت به میدان رفته است. به عبارت دیگر می توان گفت که ویدال شماره 12 والورده محسوب می شود. دمبله نیز 5 بار از روی نیمکت وارد زمین شده و کوتینیو و آرتور نیز 4 بار وارد زمین شده اند. رافینیا، لنگله و آلنا هر کدام 3 و بوسکتس، راکیتیچ و سمدو هرکدام 2 بار از روی نیمکت وارد زمین شدند.

 

اومتیتی، مسی، سوارز، آلبا، رومالن و روبرتو به همراه دنیس 1 بار وارد زمین شدند.

 

بیشترین در مجموع تعویضی ورودی و خروجی؟

 

بنابراین شماره آرتورو ویدال با 16 بار رفتن روی تابلو بیشترین تعداد تعویض را تجربه کرده است. در واقع ویدال از 18 بازی تنها در 3 بازی 90 دقیقه کامل بازی کرده است که هیچ کدام در لالیگا نبوده است.

 

بیشترین دقیقه تعویضی؟

 

ویدال با 165 دقیقه بازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد شده به زمین بالاتر از کوتینیو با 159 دقیقه و دمبله با 134 دقیقه در صدر قرار دارد که آلنا با 98 دقیقه در رتبه چهارم قرار دارد. مونیر با 78، راکیتیچ با 77، بوسکتس با 72، مالکوم با 70، لنگله با 64 و رافینیا با 54 دقیقه در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

اولویت تعویضی والورده؟

 

ویدال با 12 بار ورود به زمین، 3 مرتبه تعویض نخست والورده در طول بازی بوده است که پس از او 6 بازیکن (سمدو، آلنا، کوتینیو، دمبله، رافینیا و مالکوم) هر کدام 2 مرتبه تعویض نخست والورده از 3 تعویض بازی بوده اند. 

 

تعویض های دیرهنگام

 

تنها 23 تعویض از 59 تعویض فصل والورده قبل از دقیقه 70 انجام شده است که با میانگین 38.9 درصد نرخ معمولی در بین مربیان می باشد. البته در 9 بازی هیچ یک از 3 تعویض قبل از دقیقه 70 انجام نشده است

 

تعویض های اجباری؟

 

3 مرتبه در فصل رخ داده که بابت مصدومیت های مسی مقابل سویا، سمپر مقابل لئونسا و روبرتو مقابل اتلتیکو مادرید رخ داد.

 

بازیکنانی که تعویض نشده اند؟

 

تنها 3 بازیکن به نامهای سیلسن، تراشتگن و جرارد پیکه دستخوش تعویض قرار نگرفتند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.