پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: بواتنگ از پست شماره 9 و لالیگا شناخت دارد؛ شاید دنیس برود؛ منتظر مالکوم هستم !

کد خبر : 86868  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 بهمن 1397
مالکوم باید بجنگد و من منتظر دیدنش هستم

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا در دیدار رفت یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا فرداشب مهمان سویا خواهد بود که ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از این دیدار حاضر شد.

 

بارسلونا که امروز مراسم معارفه کوین پرینس بواتنگ را برگزار کرد مطابق انتظار جذب بازیکن جدید به کنفرانس والورده نیز کشیده شد.

 

والورده درخصوص سویا گفت:

سویا رقیب قدرتمندی در خانه اش محسوب می شود به ویزه در مراحل حذفی در اروپا  جام حذفی و آن ها نیز علاقه خاصی به جام حذفی دارند.

 

بواتنگ به عنوان مهاجم؟

او از بازی در این پست شناخت دارد اگرچه تخصصی نیست. با این حال در این پست بازی کرده و از لالیگا نیز شناخت دارد و می داند که برای چه نقشی به اینجا آمده است. به مانند مونیر که فکر می کردیم ترک باشگاه بهترین راه حل برایش است برای بواتنگ نیز معتقدیم بهترین راه حل برای کمک به تیم تا انتهای فصل می باشد. بواتنگ بازیکن قدرتمندی است که می تواند به ما کمک کند. ما به سطح او باور داریم چون پیش از این به خوبی برای لاس پالماس بازی کرده است.

 

بواتنگ گزینه شما بود؟

گزینه های مختلفی در دستور کار بود و درنهایت باتوجه به نیازمان و شرایط باشگاه تصمیم گرفتیم. من از ابتدا در جریان کارها قرار داشته ام.

 

انتقاد رئیس باشگاه لگانس روی اظهارنظر شما روی صحنه گل سوارز؟

نمی خواهم به این ماجرا اضافه کنم. درست است که وقتی به کنفرانس مطبوعاتی می آیید باید در مورد تیم خودتان حرف بزنید، حالا من صحنه را دیده ام وباید بگویم که برخورد بین سوارز و دروازبان پس از زدن ضربه صورت گرفت پس گل صحیح است. از نظر من و هر شخص دیگری گل بود بجز تیم حریف یا کسانی که دوست دارند این ماجرا کش پیدا کند. دروازبان لگانس کار خودش را انجام داد و من هم نظرم را گفتم و فکر نمی کنم که باید از کسی بابت اینکه معتقدم گل صحیح بوده معذرت خواهی کنم

 

شکایت لوانته به دادگاه داوری ورزش؟

نمی توانیم بیشتر از این در موردش صحبت کنیم چون بازی هایی را پیش رو داریم و باید روی آن ها متمرکز باشیم.

 

والورده درخصوص ورودی و خروجی های بعدی گفت:

حدس می زنم کسی اضافه نشود اما درخصوص خروجی ها شاید دنیس ما را ترک کند. خواهیم دید.

 

بواتنگ چه زمانی بازی خواهد کرد؟

اگر بخواهیم منتظر وفق یافتنش بمانیم که فصل به پایان خواهد رسید. پس هر زمان که به او احتیاج داشته باشیم آماده خواهد بود. او در ایتالیا بازی می کرده و آماده است.

 

خروج مونیر؟

این موضوع مربوط به مونیر و باشگاه است.

 

بواتنگ در پست هافبک؟

اینکه بازیکنی توانایی بازی در چندین پست را دارد خیلی خوب است اما او برای پست شماره 9 به خدمت گرفته شده چون دارد در همین پست بازی می کند و برای استراحت به سوارز کمک حال تیم خواهد بود.

 

انتقاد از خرید بواتنگ؟

زمان خرید پائولینیو نیز همین طور بود اما دیدیم که چه شد و سپس در مورد آرتورو ویدال

 

جایگزین آلبا؟

در حال حاضر میراندا به ما کمک می کند که با مصدومیت اومتیتی و ورمالن کار کمی دشوار شد اما حالا گزینه های بیشتری داریم و در کنار ورمالنف موسی واگوئه نیز هست.

 

خروج زمستانی مالکوم؟

ترکیب اصلی فقط برای 11 نفر جا دارد و هرکسی که بازی نمی کند این سوال ها درموردش وجود دارد. بالاخره بعضی بیشتر و بعضی کمتر بازی می کنند پس باید برای بازی بیشتر، بیشتر بجنگند و مالکوم نیز باید همین کار را انجام دهد. به او اعتماد داریم و من منتظر هستم تا توانایی هایش را ببینم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.