پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزینه های بارسلونا برای نیمکت نشینی آلبا با ایده خروج میراندا !

کد خبر : 87934  |  زمان ارسال : جمعه 10 اسفند 1397
گزینه های لاماسیایی و خارجی

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، در شرایطی که جوردی آلبا روز گذشته قرارداد خود را تا سال 2024 با بارسلونا تمدید کرد اما مدیران باشگاه به دنبال گزینه ای برای نیمکت نشینی او خواهند بود که علی رغم در دسترس بودن میراندا و کوکوریا، اسپورت از ایده مدیران برای جذب مدافع چپی باتجربه بدون پرداخت هزینه خرید خبر داده است.

 

دفاع چپ تنها پست بارسلونا است که برایش نیمکت نشینی یا جایگزینی وجود ندارد و تنها مهره های موجود برای والورده، میراندا از تیم دوم و نلسون سمدو هستند که اخیرا سمدو در آن ایفای نقش کرده است.

 

 طبق گزارش اسپورت، ایده باشگاه بارسلونا در راه ارائه اطمینان به آلبا از حضور در ترکیب اصلی، جذب مدافع چپی باتجربه به ویژه با سابقه بازی در لالیگا است که برایش هزینه ای جهت خرید نپردازند و حداکثر قراردادی 2 ساله را بپذیرد.

 

طبق گزارش، گزینه های بارسلونا با داشتن چنین شرایطی، ناچو مونرئال از آرسنال، آلبرتو مورنو از لیورپول و فیلیپه لوئیس از اتلتیکو مادرید هستند که تماس های اولیه برقرار شده و احتمال جذب هر کدام وجود دارد.

 

همچنین باشگاه قصد دارد تا با انتقال میراندا به تیمی لالیگایی، فرصت بازی بیشتر را به او بدهد که باشگاه های زیادی به او از جمله رئال بتیس علاقه مند هستند. همچنین باشگاه روی فروش یا بازگرداندن یبار جهت کسب درآمد بیشتر با فروش تابستانی فکر خواهد کرد.

 

همچنین در صورت فروش میراندا، باشگاه به دنبال جذب مدافعی چپ برای تیمدوم خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.