پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه: باور حرف راموس برایم سخت است؛ عاشق برنابئو هستم

کد خبر : 87996  |  زمان ارسال : یکشنبه 12 اسفند 1397
پیکه باور ندارد

اختصاصی بارسانیوز - شب گذشته در الکلاسیکوی برگشت لالیگا بارسلونا با تک گل راکیتیچ از سد رئال مادرید گذشته که حرکت راموس در انتهای نیمه نخست با ضربه به صورت مسی جنجال آفرینی کرد.

 

درحالی که راموس پس از بازی برخورد را خفیف و عادی دانست اما جرارد پیکه ضمن اعلام اینکه راموس نیز برخورد را آرام دانسته اعلام کرد که با وضعیت دهان مسی نمی تواند حرف مدافع رئال مادرید را باور کند.

 

جرارد پیکه پس از بازی درخصوص ضربه راموس گفت:

راموس به من گفت که برخوردش با مسی جزئی بوده اما اگر دهان مسی خونریزی داشته پس درک کردن حرف راموس دشوار است. رئال مادرید درخصوص داوری زیاد حرف می زند درحالی که گاهی اوقات از ان سود می برند. از نظر من حرکت راموس روی مسی سزاوار اخراج بود اما داوران به ویژه دوست من متیو لاهوز آن را در در اتاق var ندید.

 

فرم خوب تیم؟

به نظر می رسد وضعیت تیم در لالیگا خوب است اما فصل قبل هم چنین شرایطی داشتیم. از فصل قبل درس گرفتیم و امیدوارم که در لیگ قهرمانان پیشرفت کنیم و جلوتر برویم.

 

عملکرد خوب دفاعی؟

تلاش زیادی کردیم و سعی کردیم به ثبات برسیم. من مدت هاست که در بارسلونا هستم و لنگله نیز به خوبی وفق یافته و عالی عمل کرده و فصل شگفت انگیزی را رقم زده است. روبرتو امروز در دفاع مقابل وینیسیوس خوب کار کرد و آلبا نیز هیمن طور

 

پیکه درخصوص برتری در برنابئو و فتح لالیگا نیز گفت:

امروز بهتر از الکلاسیکوی چهارشنبه کار کردیم و گام بزرگی در راه فتح لالیگا برداشتیم. قاطعیت نتیجه امروز کمتر بود  اما به ما اطمینان و آرامش خاصی جهت بازی های آینده می دهد. ما در برنابئو خوب بازی می کنیم ومن آمدن به اینجا را دوست دارم و باعث انگیزه بیشتری در من می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.