پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تغییرات بزرگ تاریخچه لالیگا توسط بارسلونا با به زیر کشیدن رئال

کد خبر : 88058  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 اسفند 1397
در راه اقتدار جلو افتادن در قهرمانی

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، تاریخچه لالیگا از فصل 2003/04 تاکنون با اقتدار بارسلونا در لالیگا دچار تغییرات جدی شده به صورتی که بارسلونا پس از پیش افتادن از رئال مادرید در تعدادهای برد الکلاسیکو (96 به 95)، حالا در مسیر به زیر کشیدن رئال در تعداد عنوان قهرمانی لالیگا است که فاصله زیادی با آن ندارد.

 

در آغاز فصل 2003/04، رئال مادرید با 29 عنوان قهرمانی لالیگا از بارسلونا با 16 عنوان قهرمانی لالیگا اختلاف چشمگیری داشت اما در طول 15 سال اخیر اوضاع به کلی تغییر کرد به صورتی که بارسلونا با کسب 9 عنوان از 15 عنوان هم اکنون با 25 قهرمانی لالیگا اختلاف تعداد جام خود را با رئال مادرید رااز 13 به 8 کاهش داده است به ویزه اینکه در 10 فصل اخیر موفق به فتح 7 عنوان قهرمانی شده است.

 

در 15 فصل اخیر، در کنار 9 قهرمانی رئال مادرید، والنسیا و اتلتیکو هز کدام به 1 قهرمانی دست یافتند و 4 قهرمانی دیگر نصیب رئال مادرید شده است.

 

در تعداد جایزه زامورا بارسلونا 20 به 16 از رئال مادرید پیش افتاده اما از نظر جایزه پیچیچی 16 به 27 از رئال مادرید عقب است.

 

در 15 فصل گذشته نیز بارسلونا از 32 الکلاسیکوی برگزار شده در 17 الکلاسیکو به برتری رسیده و در 9 الکلاسیکو شکست خورده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.