پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: چرخش خواهیم داشت؛ نمی توانم فصل بعد را بدون راکیتیچ تصور کنم

کد خبر : 88131  |  زمان ارسال : جمعه 17 اسفند 1397
حذف تیم های بزرگ از لیگ قهرمانان حواسمان را جمع کرده؛ از بازگشت مسی به تیم ملی نگران نیستم

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا در هفته 27 لالیگا فرداشب پذیرای رایو وایکانو است که والورده در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی حضور یافت.

 

والورده درخصوص بازی گفت:

فردا بازی دشواری در پیش داریم و هر چه که به انتهای فصل نزدیک تر می شویم، تیم ها نیاز بیشتری به امتیاز دارند. رایو وایکانو در شرایط دشواری به نیوکمپ می آید و این کار را سخت تر می کند. اهمیت سه امتیاز فردا همچون سه امتیاز پیزخوان و برنابئو است.

 

لیون؟

قبل از مواجهه با لیون ابتدا باید بازی فردا را برنده شویم. 

 

پیکه؟

او فصلی عالی را سپری می کند و در بالاترین سطح حضور دارد. می دانم که او چه تعداد از دقایق فصل را بازی کرده اما یک هفته فرصت استراحت داشتیم و در سوپر کاپ بازی نکرد. او به عنوان یک بازیکن حرفه ای به خوبی انتظارات را برآورده می کند.

 

چرخش؟

بله برابر رایو وایکانو تغییراتی خواهیم داشت. درست است که یک هفته استراحت داشتیم اما سه روز بعد مقابل لیون بازی خواهیم داشت و باید مراقب باشیم.

 

بازگشت مسی به تیم ملی؟

اعتماد زیادی به سرمربی تیم ملی آرژانتین و مسی داریم. می دانستیم که مسی دیر یا زود به تیم ملی بازخواهد گشت و این امری عادی است و به هیچ وجه من را نگران نمی کند.

 

بحران رئال مادرید؟

با کمال احترام متوجه این بحران هستیم. دیدیم که طی یک هفته اوضاع چگونه می تواند تغییر کند. باشگاه های بزرگی از لیگ قهرمانان حذف شده اند در حالی که بازی رفت را در خارج از خانه پیروز شده بودند. بنابراین این درسی برای ما است که هشیار باشیم و با این آگاهی به مصاف لیون خواهیم رفت. 

 

خط خوردن کوین بواتنگ از لیست؟

من تنها می توانم 18 بازیکن را دعوت کنم و او یکی از 5 مهاجم تیم ما است که می بایست یکی از مهاجمان را خط می زدم که آن یک نفر نیز بواتنگ بود.

 

اتلتیکو رقیب فتح لالیگا؟

من هیچ تیمی را کنار نمی گذارم حتی رئال مادرید را. درست است که اتلتیکو به ما نزدیک تر است اما هر چیزی ممکن است رخ دهد. وظیفه ما حفظ اختلاف در صدر جدول است. هنوز 36 امتیاز باقی مانده و اگرچه که اختلاف ما با رئال مادرید 12 امتیاز است اما هنوز شانس دارند.

 

اومتیتی؟

وضعیت او را هر روز بهتر می بینم که دارد اعتماد به نفس خودش را به دست می آورد. او از غیبتی طولانی مدت بازگشته و باید به مرور زمان خودش را به سطح واقعی خود برساند. هر بار که او را می بینم به خوبی کار می کند و در حال بهتر شدن است.

 

درس گرفتن از شاتباه خستگی بازیکنان در فصل گذشته؟

من از بازی فردا به خاطر بازی با لیون دست نخواهم کشید. ما هر سه امتیاز بازی فردا را می خواهیم. هر بازی داستانش متفاوت است که آنچه که در فصل قبل اتفاق افتاد مربوط به گذشته است. من تیم را بازی به بازی آماده خواهم کرد.

 

آینده راکیتیچ؟

نمی توانم بارسلونای فصل آینده را بدون راکیتیچ تصور کنم

 

والورده درخصوص اهمیت بازی فردا یک بار دیگر تاکید کرد:

دست کم گرفتن بازی فردا مقدمه ای برای شکست است. درست است که بعضی بازی ها حساسیت و تمرکز بیشتری را می طلبد اما اینگونه بازی ها نیز در راه قهرانی اهمیت دارند.

 

والورده درخصوص صعود به یک چهارم بیان کرد:

هواداران دوست دارند بازی جذاب همراه با کسب نتیجه را ببینند اما باید مراقب بود. تا به این لحظه 4 تیم به یک چهارم رسیده اند که 3 تیم در دور گروهی در رتبه دوم قرار گرفتند. یک پنالتی دقیقه آخری که پاری سن ژرمن را حذف کرد که می تواند برای ما نیز رخ دهد.

 

والورده در پاسخ به از دست رفتن جایگاه ویدال در ترکیب اصلی با بازگشت ارتور نیز گفت:

ویدال هر لحظه که وارد زمین شود چه از ابتدا تا به عنوان تعویضی 100 درصد توان خود را برای تیم ارائه می کند. مثل بازی لالیگایی در برنابئو که وارد زمین شد و به تیم کمک کرد.

 

هدایت رئال توسط مورینیو یا زیدان؟

هر دو مثل سولاری مربیان بزرگی هستند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.