پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: وضعیت دمبله مشخص نیست؛ حذف مقابل رم را به یاد نداریم

کد خبر : 88229  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 اسفند 1397
لیون به دنبال استفاده از قدرت و سرعت بازیکنانش است

اختصاصی بارسانیوز - ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از دیدار با لیون به همراه آرتور حضور یافت که پس از صحبت های هافبک برزیلی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

والورده که برای دیدار با لیون احتمالا دمبله را دراختیار نخواهد داشت قبل از این بازی صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد:

نمی دانم که سرمربی لیون چه چیزی در سر دارد اینکه تغییرات زیادی برای این بازی نسبت به بازی رفت خواهد داشت یا که نه اما نگرانی بیش از اندازه ای ندارم. تساوی 0-0 ما را به وقت های اضافه خواهد. لیون بازیکنان قدرتمند و سریعی دارد که سعی خواهد کرد از این مزیت استفاده کند. 

 

دمبله می رسد؟

خواهیم دید که پس از تمرین امشب چگونه خواهد بود و پس از تمرین تصمیم خواهیم گرفت. اگر آماده نباشد و ترخیص نشود بازی نخواهد کرد حتی اگر این یک بازی حذفی باشد. نمی توانیم روی سلامت بازیکنان ریسک کنیم. در لیست خواهد بود اما اینکه بتواند بازی کند مشخص نیست.

 

در رختکن درخصوص حذف مقابل رم در فصل قبل و حذف این فصل رئال مقابل آژاکس حرف زده اید؟

ما اطلاعی از اتفاقات فصل گذشته نداریم. به بازی رفت مقابل لیون جهت بررسی می نگریم و می دانیم که برای صعود باید پیروز شویم.

 

شخصیت تیم در لحظات سرنوشت ساز؟

همیشه در زمان های دشوار به خوبی واکنش نشان داده ایم. ایم شخصیت تیمی را در فصل گذشته دیدیدم و همین طور در فصل جاری. این بازی 90 دقیقه است و هر چیزی می تواند رخ دهدف اتفاقات بد و خوب، حتی می توانید در دقیقه 5 شاهد مصدومیت بازیکن خود باشید یا اینکه این برای حریف رخ دهد و در هر شرایطی ما آماده نبرد هستیم.

 

با کوتینیو جهت حمایت حرف زده اید؟

اینکه من چگونه با بازیکنانم رفتار می کنم موضوعی خصوصی است. بعضی اوقات باید با بازیکنان حرف بزنید و گاهی هم نه که برای کوتینیو امیدواریم بهترین عملکردش را ببینیم.

 

والورده در ادامه درخصوص این بازی ادامه داد:

لیون بازیکنان بزرگی در خط میانی و حمله دارد. اگر فرصت های مشابهی به مانند بازی رفت ایجاد کنیم صعود خواهیم کرد. انچه که من را بیشتر نگران می کند شکست سد دفاعی لیون است.

 

حذف رئال و پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان؟

هر روز اخبار مختلفی در دنیای فوتبال شنیده می شود که مطمئنا حذف اینگونه تیم ها سورپرایز کننده است و ما باید با به یاد داشتن این اتفاق ها روی لیون متمرکز شویم و به آن ها احترام بگذاریم چون عملکرد خوبی در لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان داشته اند.

 

بازگشت زیدان؟

او مربی فوق العاده ای است که به باشگاه بزرگی آمده و رقیب ما خواهد بود. هیچ توضیحی برای دلیل بازگشت او ندارم. این تصمیم خودش است ودلایل خودش را دارد.

 

والورده در شوخی با خبرنگار فرانسوی که گفت تیمی دفاعی هستید پاسخ داد:

بله ما تیمی تدافعی هستیم که سعی خواهیم کرد به خوبی فضاهایمان را ببندیم.

 

دیدگاه شما برای بازی بدون دمبله؟

همانقدر که بازیکن دیگری نباشد من را تحت تاثیر قرار می دهد اما روی نحوه بازی ما تاثیرگذار نیست چون بازیکنان دیگری داریم که می توانند جایگزین شوند.

 

سیستم بازی برای فردا؟

چند سیستم داریم که می توانیم استفاده کنیم که البته من تصمبم خودم را گرفته ام که فردا خواهیم دید. ترجیح می دهد روی کاری که می خواهیم انجام دهیم تمرکز تا سیستم 

 

احساسی کردن بازیکنان با لیگ قهرمانان؟

همه مربیان این را به بازیکنان یادآوری می کنند که توجه بازیکنان را جلب می کند چون این جام زرق و برق بیشتری در نگاه بازیکنان دارد. قهرمانی در لیگ طولانی تر است اما در لیگ قهرمانان همه بازی ها مهم است. لیگ قهرمانان تمرکز ویژه ای را می طلبد.

 

خطر حضور نبیل فکیر؟

می تواند بازیکن تعیین کننده ای باشد که نقش بازیسازی را دارد که در یک سوم تهاجمی نقشی تعیین کننده را ایفا میکند و یک در مقابل یک را به خوبی از پیش رو بر می دارد و تقریبا بهترین بازیکن لیون است.

 

از هواداران چه می خواهید؟

هواداران به نیوکمپ خواهند آمد تا حریف را تحت فشار قرار دهند. از ابتدای بازی به آن ها نیاز داریم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.