پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیاز به بهترین نسخه مسی و سوارز

کد خبر : 88241  |  زمان ارسال : چهارشنبه 22 اسفند 1397
طلسم گلزنی سوارز در فصل جاری لیگ قهرمانان

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش موندو دیپورتیوو با توجه به تساوی بدون گل بازی رفت، بارسلونا امشب نیاز به گلزنی دارد و از این رو چشم انتظار درخشش مسی و سوارز خواهد بود که در فصل جاری 54 گل از 104 گل فصل بارسلونا را در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده اند.

 

از این رو هر دو بازیکن با شرایط خوبی به این بازی می رسند اما با این تفاوت که در شرایطی که مسی با 6 گل دومین گلزن برتر فصل جاری لیگ قهرمانان است، لوئیس سوارز هنوز در فصل جاری لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشده است.

 

ولی لوئیس سوارز در 4 بازی اخیر پس از بازی با لیون موفق به ثمر رساندن 4 گل شده است که مقابل سویا در لالیگا یک گل، رئال مادرید در جام حذفی 2 گل و رایو وایکانو 1 گل را به ثمر رساند و تنها مقابل رئال مادرید در لالیگا موفق به گلزنی نشد.

 

 

سوارز از زمان حضور در لالیگا 127 گل به ثمر رسانده که تنها یک گل تا رسیده به دیگو فورلان به عنوان اروگوئه ای های گلزن لالیگا فاصله دارد.سوارز در فصل جاری 17 گل در لالیگا و 3 گل در جام حذفی به ثمر رسانده است.

اما مسی در 9 بازی از 10 بازی اخیر خود در یک هشتم لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده ودر مجموع 17 گل به ثمر رسانده است و قطعا امشب شانس اول گلزنی بارسلونا محسوب می شود.

 

مسی همچنین دو بار در نیوکمپ سابقه گلزنی به لیون دارد که به فصول 2007/08 و یک هشتم 2008/09 باز می گردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.