پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رابیو گزینه زیدان برای جانشینی مودریچ

کد خبر : 88417  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 اسفند 1397
رقابت فرانسوی آبیدال و زیدان

اختصاصی بارسانیوز - در شرایطی که آدرین رابیو با تصمیم به ترک پاری سن ژرمن قبل از آغاز سال 2019 حتی از برنامه فصل پاری سن ژرمن نیز خارج شده اما تا به این لحظه هنوز آینده خود را اعلام نکرده و در شرایطی که به نظر می رسیدبه صورت رایگان به بارسلونا خواهد پیوست اما به نظر می رسد که با جذب فرنکی دی یانگف این هافبک فرانسوی از بارسلونا دور شده باشد.

 

در این میان، OkDiario از تصمیم زیدان برای جذب آدرین رابیو به عنوان جایگزینی میان مدت برای لوکا مودریچ هافبک کروات 34 ساله رئال مادرید خبر داده است. طبق گزارش، رئال مادرید به دنبال یافتن بازیکنی جایگزین برای مودریچ است و از این رو به آدرین رابیو می نگرد.

 

در شرایطی که آدرین رابیو جذب شدن به عنوان نیمکت نشینی مودریچ را در ابتدا نپذیرفته اما رئال مادرید به رابیو از باارزش بودن او جهت بازی در هر سه پست میانه زمین اطمینان داده است.

 

علی رغم اینکه رابیو در تابستان بازیکن آزاد است اما 15 میلیون یورو حق پاداش می خواهد.

 

اریک آبیدال تابستان قبل رسما با سفر به پاریس، این باشگاه را از علاقه بارسلونا برای خرید رابیو آگاه کرد که درنهایت با مخالفت پاری سن ژرمن، اقدام به جذب آرتورو ویدال کرد و چند ماه بعد انترو هنریک مدیر ورزشی پاری سن ژرمن با محروم کردن رابیو از بازی در این تیم، از توافق این هافبک فرانسوی با بارسلونا خبر داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.