پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مزاحمت رئال مادرید در راه جذب ماتیاس دی لیخت !

کد خبر : 88504  |  زمان ارسال : شنبه 3 فروردین 1398
خروج احتمالی واران در انتهای فصل

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، باشگاه رئال مادرید به عنوان یکی از باشگاه های علاقه مند به جذب ماتیاس دی لیخت باتوجه به خروج احتمالی رافائل واران در انتهای فصل نیاز به جذب این مدافع هلندی را قبل از خروج واران حس می کنند که این هفته گزارش داده شد که واران با هم تیمی هایش درخصوص تغییر باشگاه حرف زده است.

 

طبق گزارش، فلورنتینو پرز شخصا به صورت مستقیم برای جذب ماتیاس دی لیخت به جنگ بارسلونا باوجود باشگاه های بزرگ دیگری چون بایرن مونیخ و یوونتوس رفته است تا این مدافع هلندی را جایگزین رافائل واران کند که پیش از این وینیسیوس و رودریگو را از چنگ بارسلونا ربوده است.

 

با این حال تا به این لحظه، بارسلونا و یوونتوس بیشترین شانس را برای جذب دی لیخت دارند هرچند که تاثیر مینو رایولا مدیر برنامه او را نیز نباید فراموش کرد.

 

این در شرایطی است که بارتومئو و اسکار گراو قصد دارند تا در مجمع عمومی اتحادیه باشگاه های اروپایی کار انتقال دی لیخت را دنبال کنند و حتی امیدوار به رسیدن به توافق اولیه هستند و همچنین مدیران بارسلونا نیز بازی ماتیاس را در دیدار هلند مقابل آلمان از نزدیک رصد خواهند کرد که با این حال بارسلونا تنها باشگاهی نیست که نمایندگان خود را برای دیدن این بازی ارسال می کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.