پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رهایی آرتور و کوتینیو از باران انتقاد بر سر تیم ملی برزیل

کد خبر : 88518  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 فروردین 1398
بازی نامطلوب برزیل مقابل پاناما

اختصاصی بارسانیوز - تیم تیته در دیدار دوستانه مقابل پاناما موفق به کسب نتیجه بهتری جز تساوی 1-1 نشد نتیجه ای که برخلاف نتیجه های پیشین که با برتری های 5-0 در دو نوبت، 4-0 و 2-0 عجیب و غریب بود و همین موضوع باعث شد تا بازیکنان برزیل با سیل انتقاد در آستانه رقابت های کوپا امریکای 2019 مواجه شوند.

 

بدون نیمار در ترکیب به دلیل مصدومیت اما سایر ستاره های برزیل از جمله کوتینیو و آرتور در ترکیب حضور داشتند که برزیلی ها علی رغم پیش افتادن از حریف با 1 گل درنهایت با دریافت 1 گل به تساوی رضایت دادند.

 

از اینر و مطبوعات برزیلی به سمت تیم ملی کشور خود حمله ور شدند و فراتر از نتیجه ثبت شده روی نگرش و انگیزه بازیکنان انتقاد کردند که در این بین وضعیت آرتور و کوتینیو نسبت به سایر بازیکنان بهتر بود به صورتی که Globoesporte تنها 4 بازیکن را از این اتهام تبرعه کرد که کاسمیرو، آرتور، لوکاس و پاکوئتا بودند و از ریچاردسون و کوتینیو که عملکرد او را در نیمه اول پسندیدند نیز نام برده شد.

 

در حالی که انتظار می رفت کوتینیو قبل از بازگشت به بارسلونا و استفاده از فرصت جدید خود با مصدومیت دمبله در تیم ملی برزیل روحیه بگیرد اما بازی اول ملی به کام سلسائو نبود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.