پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی: تا جایی که بدنم اجازه دهد بازی خواهم کرد؛ امیدوارم از فوتبال جدا نشوم

کد خبر : 88581  |  زمان ارسال : شنبه 10 فروردین 1398
روز پر سر و صدای مسی

اختصاصی بارسانیوز - لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی بارسلونا امروز با انتقاد از رسانه های کشورش خبرساز شد که در یک گفت و گوی رادیویی درخصوص مسایل مختلف صحبت کرد.

 

لیونل مسی که پس از جام جهانی به صورت موقت از تیم ملی کناره گیری کرده بود در این دوره از بازی های ملی به تیم ملی بازگشت که بابت بازی نکردن در مقابل مراکش بابت ناراحتی جزئی در اقدامی مراقبتی با انتقاد مطبوعات کشورش مواجه شد.

 

لیونل مسی در بخشی از گفت و گوی خود درخصوص بازنشستگی مثلا تا 40 سالگی اعلام کرد:

تا زمانی که دیگر قادر به ادامه دادن نباشم. درخصوص بازی تا 40 سالگی خواهیم دید. زمانش فرا خواهد رسید و امیدوارم که تا حداکثر ممکن به طول بیانجامد. از زمانی که به دنیا امدم فوتبال تنها کاری بود که می دانستم چگونه باید انجامش دهم که دیوانه اش بودم. تا به امروز از آن لذت بردم و خداوند را شاکر هستم و امیدوارم که هرگز جدایی از فوتبال برایم رخ ندهد و همچنان از آن لذت ببرم. حتی در زمان بازنشستگی نیز با دوستانم بازی خواهم کرد و همین طور با فرزندانم.

 

بازگشت به نیوولز؟

دوست دارم بازگردم اما بابت مسایل پیرامون خانواده ام کار آسانی نیست چون بچه هایم باید زندگی دوباره ای را استارت بزنند در شرایطی که تیاگو بزرگتر شده و برای ما تصمیم گیری می کند. درست است که هنوز بچه است و می تواند سریعا خودش را وفق دهد اما تاثیرگذار است اما من دوست دارم به نیوولز بازگردم و باید در مورد آن فکر کنم چون نظر خانواده ام مهم است.

 

مسی دوست نداشت به سوال بهترین هم تیمی پاسخ دهد و زمانی که در مورد سوارز از او پرسیده شد گفت:

به نظر می رسد که با لوئیس سوارز فراتز از درون زمین رابطه دارم اما سوال دشواری است و نمی دانم. آدم های فوق العاده ای را در اطراف خودم داشته ام 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.